ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Mange sier jo at har man mye halsbrann under svangerskapet får man barn med masse hår. Det stemmte godt på meg forrige gang. Da hadde jeg masse halsbrann og fikk en liten jente med masse mørkt hår. Denne gangen har jeg ikke sett snurten av halsbrann (9 dager til termin), bør jeg forvente en skallet liten gutt?
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Dette stemmer faktisk på meg også. Hadde ganske mye halsbrann med nr 1, han hadde ganske mye hår, hadde omtrent ikke noe med nr 2, han hadde nesten ikke hår, hadde veldig mye med nr 3, han hadde veldig mye hår.
dinadina Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg hadde ikke halsbrann i det hele tatt med eldstejenta, og hun ble født med hanekam. Minstemann lå derimot høyere opp i magen, og da hadde jeg mye halsbrann og fikk en gutt med moderat hårmengde... :-)
januarsurprise Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Ikke antydning til halsbrann - baby med masse sort hår
babymaker skal ha en jente til Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 dette stemmer ikke for meg.. Jeg hadde masse halsbrann og gulpet magesyre ( det gjør jeg denne gangen også) og fikk en jente med omtrent skallet hode.. nå er hun 2 1/2 og har omtrent ikke hår på hodet enda.. ikke nok til en liten sjott på toppen en gang. ser ut som en gutt. så nei.. stemmer ikke på meg. der i mot om de ligger høyt eller lavt i magen tror jeg mer på. Mine barn ligger høyt!!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2009 Ser ikke ut som om denne teorien stemmer mer enn andre teorier om at man kan forutsi ting om barnet utifra symptomer under graviditeten da... Jaja, man får bare fortsette å gjette seg frem til hvordan gullene blir helt til de plutselig er her hos oss:)
Turid Laila Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Jeg hadde MASSE halsbrann! Ut kom en gutt som nesten ikke hadde hår og son har hatt sin første hårklipp i dag. Og han er 1 1/2 år i dag Det lille håret han hadde mistet han rimelig kjapt, og brukte lang tid på å komme noe nytt
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Aldri halsbrann, men masse hår på babyene her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå