lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Litja her tok endelig flaska når hun var ca fem mnd og mor skulle på julebord. Men når jeg skulle prøve å gi litt vann på flaske for litt siden, slo hun seg plutselig vrang og nå er det flaskenekt - både med melk og vann. Tror nok jeg begynte litt brått med vann, hun hadde ikke fått så mange smaksprøver før hun fikk det på flaske. Tenkte kanskje jeg skulle prøve henne på tutkopp istedet for flaska, eller blir det total sugeforvirring da? Tips for å få henne til å like vann...? Litt greit om kvelden hvis hun våkner og er tørst etter grøten. Hun er forresten snart seks mnd...
elibi -20.05.08 og 27.12.09 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Når hun har blitt så stor tviler jeg på at det blir sugeforvirring, uten at jeg er noen ekspert på det området.. Ang vann har jeg gitt sønnen min vann til hvert grøtmåltid siden vi startet med grøt, uansett om han ville ha eller ikke ga jeg han tilbudet. Etterhvert drakk han bare mer og mer, og nå drikker han vann til hvert måltid. Han får på drikkekopp... Lykke til
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 takk for svar! er drikkekopp det samme som tutkopp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå