Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 og det gjaldt flere barn...det var første.Og var BOMBESIKKER på aldri mer. Men nå er jeg jamen ikke så skråsikker lenger... rart det der
Trulte76 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 ja det er vel mange som har sagt det og "ombestemte seg" hehe
tonemor81 Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, kjenner meg SÅ igjen! Nå er det ikke så utelukket at det blir søsken på junior her i huset heller.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Er vel kanskje ikke så mange som ønsker seg fler når man nettopp har født..hehe. Men de fleste damer/jenter ønsker seg nok fler enn en etterhvert.
Spent!!:) Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Hehe...pussig! Satt akkurat å tenkte på det!! Godt vi glemmer fort:) Tror det er det som er meningen gitt....ellers er jeg redd de fleste kun hadde fått ett barn.....
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 For meg var svangerskapet ok i måned 5 og 6, først var det hyperemesis med sykehusinnleggelser og - 8 kg på 1 mnd, så senere var det "bekkenløsning", men allerede etter 5 mnd gledet jeg meg til å bli gravid igjen, selv om jeg vet det blir like ille neste gang... Jeg er syk... ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå