Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg sitter å lurer på om jeg kan være gravid, skal kjøpe test i morgen for å være sikker. Men lurer på om noen her kan fortelle meg når/hvor magen begynner å bli hardere om man er gravid. Har fått hardere mage i det siste, å er litt over to måneder for seint med menstruasjon, har ikke tenkt noe over det før nå når jeg har sliti litt med kvalme o.l Har tidligere gått på provera/pergotime. å håper det har skjedd noe, men svaret får jeg jo på søndag uansett! Bare tenkte jeg skulle sjekke Takk for alle svar:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Det er nok litt tidlig å få en hard mage, omdu er førstegangs. Jeg er andregangs og har beg å få har mage nå i uke 20 ca:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 okei. Stesøstera mi fikk hardere mage bare tter 4 uker, ikke sånn at man så det, men at hun selv kjente det! så måtte bare se om noen viste. Er ganske så stor så er usikker på alt! hehe gratulerer med barnet i magen:) masse lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Til trådstarter. Et helt ærlig spørsmål som jeg antar mange reagerer på. Det var så mange svar så mulig mitt svar er gjentakelse av andres. De fleste overvektige har lagt på seg gradvis og har også utviklet muskelmasse i takt med vektøkningen. Jeg opplever dette fordi jeg er sterk. Styrketrening er gøy, det får jeg til! Det er verre med kondisen. Men.. dette gjør at det faktisk ikke trenger å være så ille som du tror å være tjukk. Når man legger på seg som gravid skjer jo dette over relativt kort tid, samt at man har redusert lungekapasitet når alle indre organer blir sammepresset for å gi plass til livmor og barnet - derfor oppleves den vektøkningen verre og annerledes enn å være tjukk sånn "til vanlig" Håper du ble litt klokere
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Hvordan gikk det - tok du test i går? Magen min ble hard da jeg var ca 8 uker på vei, orket ikke bruke vanlige bukser eller noe som klemte, btw.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Må jo bare få si att det er nok luft så tidlig og ikke bebimage eller livmor,. Da den ikke dukker opp av symfus før ca uke 12:) Men uansett fikk du positiv test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå