Gå til innhold

Er det noen her som kunne tenke seg en følgesvenn i kampen mot kiloene eller?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle egentlig starte i dag.. Men fant fort ut at det var liten vits å starte på dette på en fredag.. Unnskyldninger ja.. =P

Tenkte jeg skulle starte til mandagen. Da begynner jeg også på jobb etter juleferien. Er litt mer rutiner da.

Jeg veier til vanlig 67 kilo ca. Men nå tror jeg vekta har gått opp til 69.. =S Har kjedespist en del i jula, så håper og tror at de kiloene forsvinner fort igjen.

Fortsetter under...

Trykka lagre litt for fort ja..

Men i allefall.. Jeg kunne tenke med ned til rundt 58 kilo. Så sånn ca. 10 kilo. Jeg er 164 cm. høy.

Jeg vil ha en veiedag i uka. Vet ikke hvilken dag enda. Kanskje mandag, for da må jeg også være litt streng med meg selv i helgene.

Noen som kunne tenke seg å bli med? Holde motivasjonen oppe for hverandre osv.?

Min slankemedtode er sunn mat. Har ikke tid til trening da jeg er alene med mini. Har heldigvis en forholdsvis aktiv jobb. Så blir det jo en del turer å sånt i helgene.

:o)

Jeg vil, jeg vil, jeg vil :)

Jeg vil ned sånn 10 kg pluss minus. Har vært så tynn før, så er egentlig litt usikker på trivselsvekta mi. Jeg vet iallefall at den IKKE er 72-73 sånn som nå.

Jeg er 174 høy ca, og vil iallefall ned til 65. Eller, det spørs jo. Vil komme i form er bedre :)

Jeg har ikke sånn enormt mye tid til trening jeg heller. men har rokeringen og sånne småvekter. Pluss at jeg går en del. Så sunn mat er greia mi også :)

Så bra!

Ja rokkering har jeg også :o) Men må innrømme at jeg har ikke vært veldig flink til å bruke den i det siste..

Det er lenge siden jeg har vært under 65 kilo, så hva trivselsvekten min er vet ikke jeg helt enda heller. Tar akkurat det litt som det kommer. Men ned vil jeg hvertfall..

Greit å ha noen å følge vekten med. For da er det vanskeligere å skeie ut. Det er hvertfall min erfaring fra tidligere (gikk ned 20 kilo for 1 år siden, men nå har det stoppet litt).

Ja jeg blir også med-begynner på ketolyse på mandag..Er helt nybegynner..Skal ned 10 kg og helst 15..men 10 kg er målet i første omgang:-)

Annonse

Jegblir også med.. Er 167 cm og, fyttikatta, 86 kg. Skal ned 16 kg forhåpentligvis til sommeren. Skal gifte meg da så jeg har noe å strebe etter. tenker å starte på south beach søndag eller mandag....

Veiedag mandager.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...