vekt81 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei jeg er født 21.10.81 Jeg har to sønner,en på 4,5år og en på snart 7mnd.. Kommer jeg til å få en til?Eller hvor mange ser du meg med? Ser du kjønn?Tidsperspektiv?Høst/vår barn?Vinter/sommer barn? Mange klemmer og tusen takk...
vekt81 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2009 Gikk litt fort på overskriften ser jeg... Prøver ikke å bli gravid per i dag så veit du det...
Stine667 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Heisann vekt81. Jeg kan se for meg du får et barn til, ei jente, dette er i 2010 eller 2011. Det er høst/vinter barn ettersom jeg ser, er klart og tydelig snø som ligger på bakken iallefall. Jeg ser deg med 3 stykker.
vekt81 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk for svar=) Ser du om vi planlegger å bli gravide da,eller om det er noe som bare skjer? Hvis du har mer tid,ser du om jeg blir værende på den arb.plassen jeg har nå(etter permisjonen),eller om jeg finner meg noe annet? Jeg har englekort,ikke så veldig god med de enda,si ifra hvis du vil at jeg skal legge noen for deg=) Forresten,ser du om jeg har noe i meg som jeg kan trene frem?(alternativt)Bare få tid til det så=)... Klem fra meg=) TAkk igjen..
Stine667 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Graviditeten får jeg opp stikkord på; følelse, lyst på, lykkelig.. Kunne ikke nevndt hva du jobber med for og gjøre det litt enklere for meg om du får noe annet? Vet ikke om jeg ser riktig om jeg ser du jobber på kontor. Den får jeg sterk magefølelse for du beholder om du altså jobber på kontor. ) Du må foresten gjøre som du føler med englekort, hadde vært skøy men. ) Aldri blitt spådd før...
Stine667 Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Når det gjelder ting du spør du kan trene frem, hvis du har det og kunne "se for deg" ting så har du en begynnelse på synskhet der ) Slik startet jeg hehe.
vekt81 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2009 Ja,glemte helt å skrive hva jeg jobbet med...jobber i barnehage...Men tenker innimellom om jeg skulle ha prøvd noe annet...Vet ikke.. Ifht til graviditeten stemmer det veldig bra ifht hva jeg selv ønsker og tenker...Så det hadde jo vært supert om det gikk i oppfyllelse=) Ser at du ikke har en profil,men du kan jo sende meg en mail om du har lyst..så kan jeg få litt data på deg og så kan jeg sette meg ned i ro og fred en [email protected] Klem=)
vekt81 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2009 Hmmm...hørtes spennende ut..Håper jeg får trent det frem med tiden,selvom det ikke blir så mye tid til det med to små..(en litt stor..)
vekt81 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2009 Lyst å se om du får opp, føler noe mer med navnet mitt?Aina=)
vekt81 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2009 Legger inn ett smil her jeg,da siden ikke vil oppdatere seg her=)=)=)
Stine667 Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Hei igjen vekt81. Aina ser jeg mere på, jeg får opp ganske mye. ) Aktiv når det gjelder og trene, flink til og stelle hjemme med ting, omgjengelig, snill, dyrevenn, forberedende i god tid på ting, sprudlende... Kunne skrevet masse, men da hadde krampa tatt meg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå