Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er rett og slett totalt uintressert i grøt..han har spist det siden han var 5 mnd, men alltid veldig vanskelig,får i han max to skjeer, også vil han ikke mer..han elsker brødskive,og hvis jeg gir opp grøten, så spiser han gjerne en hel brødskive, så det er ikke det at han ikke er sulten..har prøvd alt..fruktmos...forskjellige typer grøt..

kan han klare seg uten grøt?må nevnes at han heller ikke vil ha middag, så det blir brød og melk da...noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Holle grøtene også. Hirsegrøten? jenta mi like de grøtene best. Og hun liker ikke nestle sine så i de første mnd ville hun nesten ikke spise grøt.

Skrevet

har sluttet med grøt, spiser mye hjemmelagede skiver i løpet av dagen mye bedre enn grøten syns vi :) å lillegutt sluttet å ville ha grøt, derfor begynte vi med skiver =) har prøvd de fleste grøtene

Skrevet

har sluttet med grøt, spiser mye hjemmelagede skiver i løpet av dagen mye bedre enn grøten syns vi :) å lillegutt sluttet å ville ha grøt, derfor begynte vi med skiver =) har prøvd de fleste grøtene

Skrevet

gutten min spiser heller ikke grøt. Han likte det til å begynne med, men så ble han syk (hadde diare i 14 dager når han var 6 mnd) å etter det vil han ikke ha grøt. kan knepper igjen munnen og bare freser det ut viss han formodning fikk noe innenfor! nå er han 8 mnd å jeg har gitt opp. Han spiser heller brødskive med leverpostei og får på den måten i seg jernen di trenger. Han eeeeeelsker middag da! så ei stund spiste han middag 2 ganger til dagen og brød to ganger itl dagen men nå ahr jeg funnet et glass fra HIPP som heter kveldsgrøt, mildgrøt med grønnsaker fra 6mnd! dette elsker han og spiser til kvelds. men glasset koster 15 kr stk så di er ganske dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...