Gå til innhold

DIB TREFF Torsdag 08.01.2009 kl.1200 på Hansens spisebord

Anbefalte innlegg

GODT NYTT ÅR!

Har satt opp treff på dib. Skjønne ikke ka æ gjør galt for treff dato kommer ikke på den fellese oversikten over alle treffene, men bare inne på selve sia. Tenkte derfor at æ opplyse dere på bim siden også, siden det er her vi er vant til å være :)

Karen

Fortsetter under...

Trur ikke det e du som gjør nåkka galt :-) Lure på om det e litt "tull" med treffsidene på dib... Ser ut til at det bare e bim treff som vises på oversikten.. Må inn via oversikt over fylker for å komme inn på siden på dib. Ja, ja..

glede mæ i allefall masse til å treffes igjen :-)

Klem, Monica

Heia, og godt nyttår alle sammen!!

Jeg skal til frisøren på onsdag kl 12,, så det spørs om dere fortsatt er der når jeg er ferdig med det :)

Jeg kan sjekke det når ejg er ferdig. Skal både klippe og farge og det tar gjerne maaange timer :)

Men jeg satser på å se dere neste uke, kanskje? om det blir treff :)

Klem Linda

Men hvis treffet e på torsdag så burde du (Linda) vel være ferdig hos frisøren?? ;)

Hvis det e torsdag så kan æ å komme tror æ... Onsdag kan æ ikkje...

Hadde vært veldig trivelig å treffe alle igjen, med de små dennan gangen. :)

Men det e altså torsdag?? Litt forvirra no æ..

Runa

Annonse

he he ammetåke........mmmmmm

burde være ferdig til torsdag, ja......

men har seff klart å lage meg en annen avtale da- grumf

bedre lykke neste gang!!1 gleder meg nå til å se alle sammen og høre hvordan alt har gått :)

Klem og kos dere!!

Uffda! Kjedelig når disse små blir syk :-( God bedring til lillegutt.

Ser dårlig ut her og. Blåser nåkka så sinnsykt her og må evt ta buss. Frista ikke så veldig mye, om æ i det hele tatt kommer mæ til bussen da... Hm, hadde glede mæ til en liten cafe tur.

Ser været an fram til kl 12...

Monica

Æ som hadde glæda mæ sånn :(

Kom mæ ikke på treffet i dag. Har ikke vært helt i form. Håpe dere hadde det koselig og at dere ble enige om et nytt treff, kanskje allerede til uka. Æ håpe !

Bedre lykke neste gang

Karen

Tusen takk :) Det e helt forferdelig å ha syk baby ja! Man blir så rådvill. Men tror han e på bedringens vei no :) Har vært noen laaaange netter for oss overnervøse ferskinga.. ;)

Håpe også vi får til et treff neste uka!

Runa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...