Ulldott Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Hvis det er den i tynt glass med en "kuppel" i midten ville jeg ikke gjort det. Har den bollen og den har blitt knust to ganger. (fikk bytte begge gangene da) De tåler veldig lite!
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har vasket min mange ganger i maskina jeg
ApriIbaby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Den er i tykt glass. Vasket den og den delte seg i to :-(. kanskje jeg får byttet den?
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Nei, nei, det er galskap å putte noe som helst fra Hadeland i maskinen! Dette er jo håndlaget, og om det overlever vask så blir den slitt og stygg over tid. Du får ikke byttet den når du har vasket den i maskin.
ApriIbaby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Ulldott fikk tydeligvis byttet, men hadde kasnkje flaks da :-) Nå jeg i allefall sendt en ,ail til Hadeland og tilstått så da får vi se...
brooklyn Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Veldig glad jeg leste denne tråden for vi har masse dessertskåler og andre skåler, samt dekktallerkner i den serien. Jeg har vasket dem i maskin, tenkte at de tålte det, da det er så tykt glass, liksom. Da har jeg sluttet med det. Nu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå