Gå til innhold

Vært til utskrapning i dag

J -76

Anbefalte innlegg

Våknet med frisk blod i trusa i morges og følte noe var galt. Dro til lege og ble henvist til sykehuset. Under UL så jeg et dødt embryo, døde i uke 8, jeg knakk fullstendig sammen og gråt og gråt. Var 10+2 i dag, vært så plaget av kvalme og bare tanken på å prøve igjen og gå hele 1. trimester omigjen tar helt piffen fra meg.

Jeg føler meg så selvmedliden nå og at alle forkortelser skal ramme meg, hadde en SA før vi fikk jenta vår i 2005 og nå skulle jeg sannelig oppleve MA og, æsj for en start på 2009.

Fortsetter under...

Føler med deg. Jeg var på UL i uke 13 og barnet mitt døde i uke 6. Jeg har gått 7 uker med dødt barn inni meg, så skjønner hva du mener. Kroppen har vært gravid hele veien, kvalm og uggen.

Det er surt.

Om jeg kan trøste deg litt så er du heldig som fikk utskrapning.

Jeg brukte 1 nyttårsdag til hjemmeabort. Jeg lå med konstante rier i går i 7 timer. Det var helt jævli og smertestillende hjalp IKKE.

Ja hele greia om igjen, håper bare jeg slipper å oppleve hjemmeabort og MA igjen! Jeg visste ikke at noe var galt egentlig. Var på ultralyd for å sjekke downs, og ser at livmora er "tom". En bitteliten prikk der det skal være et stort barn på 8 cm :(

Det er tøft, og vondt! Men opp med spiriten, vi prøver igjen :) Klem!!

Huff hjemmeabort hørtes grusomt ut... Er det noe jeg er takknemmelig for er det oppfølgingen jeg fikk i dag, helt fantastisk. Jeg ble tatt rett inn på gyn og da den dårlige nyheten var det så ventet jeg under en time på utskrapning. Vondt dette her, men jeg ser fremover og håper på et desember eller januar barn igjen. Takk for gode ord fra dere alle!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...