sniljente2 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 jeg har jo dere da.og det er jeg veldig glad for.jeg føler meg ensom og det virker som tabu å snakke om med samboer.aldri ett positivt ord å si men veldig påpasselig på hva jeg ikke skal gjøre.jeg har to ban fra før og han sa jo at i hele sitt liv har ønsket seg barn,jeg vet at noen menn trekker seg litt unna men jeg har ikke noen å snakke med for vi skal ikke fortelle noen før rørste rimester er godt.jeg går jp igjennom berg og dal bane her,jeg er mere trist.jeg tenkte at hvis jeg fikk ultra lydd og bilder at det går mere opp for han da.for alt han sier å gjør påvirker meg og minsten.er det noen som har noen gode råd så tar jeg gjerne i mot det.litt trist for jeg føler meg alene nå,lit ensom.dette var langt.hehe,godt å få det ut.
Mikkemafian Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Ikke så greit å forstå seg på disse mannfolkene... Så kjipt å føle at man er alene om graviditeten. Jeg skjønner litt hva du mener, for jeg føler meg litt alene om spontanaborten. Mannen sier at vi bare må komme oss videre og se fremover, og at det ikke hjelper å "velte seg i andres lidelse" Jeg er ikke enig, fordi jeg trenger å bearbeide dette!! Det er liksom ingen å snakke med, siden ingen visste noe, så da blir jeg også litt frustrert;) Vel dette var ikke mye til hjelp, lille fia, men vit at det er noen her som bryr seg om deg, og som lurer litt på hvordan det går iblant:) Håper han snur litt når han får sett ultralydbilder, mage og alt annet som hører med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå