Gå til innhold

Kan våre drømmer ha en betydning?Håper noen har noen meninger som dere vil dele med meg angående dette:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:0)

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært inne på denne siden.Det har vært travelt med tre små barn i huset:0)

Grunnen til at jeg skriver nå er noe som forundrer meg veldig og har fått meg til å tenke litt over om dette skal bety noe.

Jeg har i den siste tiden mange ganger drømt om og om igjen forskjellig ting som har med bryllupp å gjøre.Enten det er jeg som gifter meg med mannen min for andre gang (fornyelse at ekteskapet) eller at det er noen andre som gifter seg og jeg står på sidelinjen.

Drømmene er veldig stressende for det er alltid noe som går galt.Enten det er at jeg selv kommer for sent i kirken eller at jeg ikke finner selve kirken.Av og til kan det være at jeg må sette opp håret selv og sminke meg i siste liten......

I natt eks drømte jeg at jeg var i nærheten av min gamle ungdomsskole og der kom det plutselig to syklende bruder og plutselig var jeg i kirken der jeg selv var gjest.....merkelige greier altså.

I går drømte jeg at jeg var i selskapet som var etter brylupet.

Nå begynner jeg å lure veldig på om dette kan ha en slags betydning.Kanskje noe helt annet enn det som direkte har med bryllup å gjøre.

Jeg kan nevne at jeg er lykkelig gift på femte året.Har hatt mye stress og ikke følt meg frisk etter den siste fødselen som var for ett år siden.

Noen som har noen innfall å komme med så setter jeg stor pris på det:0)Alt er av intersse for min del.Syntes det hadde vært spennende med en liten diskusjon rundt dette temaet:0)

Mange gode klemmer fra mamma til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...