Gå til innhold

Utedress til bebis - noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler litt behov for en slags utedress til min aktive lille snuppe på 8 måneder. ca. str. 80 snart. Vet dere om noen fine og bra? Har en ytterdress i ull fra nøstebarna som er god, men vil gjerne ha en dress som er til å trekke over der igjen, nå som det er såpass surt og kaldt. Er såkalt ReimaTec tingen for disse småtassene som ikke kan gå og ikke kommer til å leke så mye i snø og slaps ute før til neste år? Eller finnes det andre gode alternativer, som ikke er så dyre? Må være klassisk, helst rød, blå eller muligens lilla eller grå, ikke for "blankt" harrystoff eller en haug med glidelåser osv...

Skrevet

jeg har reima. Er veldig fornøyd med det og da er du sikker på at ungen din holder seg god og varm. hvis ikke selger de en ganske fin boble dress til 300 kr til små tasser på Liten som også er veldig varm, vet ikke hvem merke det er men det er et reinsdyr eller noe forann:) den er fin ,men den er beige/grå aktig,.

Skrevet

Kan høres ut til at jeg lander på Reima her og. Liten, er det en nettbutikk? Jeg søkte, men fant bare noe på det navnet i Tønsberg og Sandefjord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...