Gå til innhold

kvise krise i ansiktet!!!:(

Anbefalte innlegg

Noen her som har fått veldig uren hud og kviser i ansiktet under svangerskapet!? Jeg er 23+3 uker...og jeg begynte allerede ca7uker på vei å få masse urenheter..... Jeg har også fått roseca,fikk vite av hudlege at dette var veldig vanlig,at de fleste får uren hud i ansiktet når de er gravide!!???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139363834-kvise-krise-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke aliene. Sukk tror jeg fikk kjempe utbrudd med engang egget festa seg jeg gitt:/ men har begynt å roe seg litt. Prøv med seba med kvise gel. Den har funket ganske bra på meg. Mye hormoner i sving så er ikke noe rart vi får mye urenheter.

Jeg har også hatt problemer med uren hud nærmest siden unnfangelsen. Er nå 22+1 uker. Aldri hatt problemer med dette før jeg ble gravid.

Men var hos en veldig flink hudpleier rett før jul som klarte å få klemt ut all talg og renset huden skikkelig. Etter dette har huden faktisk vært mye bedre. Kjøpte en krem der som er basert på planteoljer (bl.a. tea tree oil) og som ser ut til å dempe talgproduksjon og urenheter. Skal nok unne meg noen turer til samme hudpleier resten av svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...