mamma_til_2_prinsesser Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Min er 7 mnd og spiser et helt middagsglass til hver middag. Lurer litt på om dette er mye?
eliza75 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Min er også 7 mndr og en stor gutt på gost over 10 kg. Jeg har derfor bestemt at han bare får 2/3 glass, men han hadde spist hele uten problem. Tenkte nattavvenne når han ble 8 mndr, så da kan han begynne å få et helt glass tenker jeg. Men lurer jo iblant på om han burde ha fått hele glasset?? Vanskelig dette, vil jo ikke han skal sprenge hele vektskalaen på helsestasjonen heller:)
Vårgutten-08 <3 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg ga min gutt hele glasset da han var 7 mnd. Han er også en stor og god plugg som er veldig glad i mat:) Ser ingen grunn til å begrense det, dersom man ikke har fått noe spesiell beskjed fra helsestasjonen eller lignenende. Skal nok en del til før en baby kan karakteriseres som overvektig:) Vær heller glad for at babyen deres har god apetitt og spiser, mange som sliter med det motsatte. Helsesøster sa til meg at så lenge de blir "foret" med normal og god kost.. Altså ikke kjeks, saft, godis osv, så er det ingen fare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå