Gå til innhold

opp 23kg,3uker igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt på meg 23 kg.. Trøster meg med at det "bare" er 3 uker igjen nå, og at vekten da vil begynne å gå ned igjen....Nå er det virkelig tungt, og jeg begynner å lure på hvordan jeg skal klare å føde når jeg er så stor og det er så tungt å bevege seg...

Har begynt å se frem til å kunne begynne å trene litt etter fødsel, noen som vet hvor tidlig man kan begynne å trille tur? Og kuldegrense for å ta babyen med ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min sønn i januar i fjor og fikk beskjed om at man bør vente 2-3 uker før man tar de med på trilletur, pga at de første ukene klarer de ikke regulere varmen selv. Etter dette er det bare å trille tur hver dag, det finns ikke dårlig vær, bare dårlig klær, de ligger kjempe godt nedi vogna:)

Etter 2 uker tipper jeg du er i form til trilletur også, det finnes ikke noe regel på når vi kan trille, det kjenner man selv etter formen sin:)

Lykke til med kiloene, hos meg rant det av 10 kilo første ukene. Og sakte men sikkert har jeg gått ned 25 kilo. 20 kilo mer enn jeg hadde før jeg blei gravid!! Såå det å få barn kan være veldig slankende for noen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...