Gå til innhold

noen som har barn i studentbarnehage i Trondheim? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal studere fulltid fra høsten, og da er poden 10 måneder. litt tidlig kanskje - men vi har ikke råd til å være hjemme ett år. er det noen andre som har barn i studentbarnehage? jeg vil gjerne høre erfaringer fra studentbarnehager i Trondheim. tenker på å søke plass på den ved Dragvoll, siden pappaen studerer der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet litt som vikar for en stund siden i alle sit sine, bortsett fra den ene på dragvoll.. men mitt inntrykk er veldig bra. Flere under året, og de blir tatt godt vare på:)

Skrevet

hmm hvorfor står det 0 svar når jeg har svart..

Skrevet

det virker jo bra da :)

Skrevet

ikke jeg, men har en studievenninne som hadde sønnen sin i sit-barnehagen hele studietida vår. Han var ett da han begynte, og har nå begynt på skolen. Mitt inntrykk var at det var en kjempefin barnehage, og at han hadde det bra der. Står stor respekt av studenter med barn syns jeg!! Flott at man ikke ser barn som en hindring for utdannelse. Savner Trondheim masse!! Fantastisk studieby:D:D

Skrevet

For oss var det ikke økonomisk ugunstig å få barn i studietida. Vi klarer oss på den støtten vil har fordi begge har deltidsjobber. Men det er nok tid det blir verre med :) Trondheim er en fantastisk studieby ja! Trives veldig godt her, og blir nok boende her også om vi får jobb begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...