sniljente2 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 jeg vet ikk om en gyn kan se fosteret ved en innvendig ultralyd eller er det bare ved vanelig ultralyd di kan se mini...håper på svar og ingen er dumme.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Tidlig i svangerskapet kan de bare se babyen ved innvendig ultralyd:)
sniljente2 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 tusen takk for at du svarte meg så rask.håper alt går bra med deg.klem
Saline Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Man se fosteret på innvendig ultralyd fra ca uke 8. Jeg fikk det da jeg gikk gravid i 2001.
sniljente2 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 hei igjen.ja jeg husker di tok invendig ultralyd på begge barna mine og med siste jente så fikke også vite det gjennom innvendig ultralyd.sønnen min er nå 11 og min datter er snart tiår så det er vist mye jeg har glemt-\ men det kommer seg vel.hihi¨
akicha Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Man kan se et bankende hjerte på innvendig ultralyd i uke 7 vet jeg.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Hjertet begynner å banke i uke 5, jeg hadde tidlig ul forrige gang når jeg var 6+4 og jeg så et bankende hjerte.
Fia71 Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Jeg tok "utvendig" ultralyd når jeg var i uke 6+0, og da så vi et bankende hjerte.
sniljente2 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2009 tusen takk for alle gode svar,jeg skal på kontroll i morgen.gleder meg men jeg føler meg alene om dette.typen er totalt like gyldig.jeg har selvfølgelig ett stort ønske om ett barn til før jeg setter dette på hylla.alle gode ting er vel tre.hehe.men dette klarer jeg selv om det kansje kan virke som om jeg blir alene om dette.selv om han er 44år og han har sagt at det største ønske hans er å bli far så fester han og over ser på en måte hva som skjer.jeg har mest lyst å flytte og heller glede meg over underet og ikke grue meg til hver helg hvor jeg sitter alene og har angst for at han er utro og ja dere vet...synes heller ikke at han fortjener å være med på kontroll.men jeg får se.vi jenter er litt for tålmodige til tider tror jeg.sånn da fikk jeg lettet litt på hjertet i dag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå