Gå til innhold

Er det virkelig ingen gravide fra Toten her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig! Når har du termin? Jeg gjorde ett forsok på og finne noen tidligere, men da var det ingen respons. Hvor på Toten bor du? Jeg savner litt kontakt med andre gravide da jeg faktisk ikke kjenner noen andre som er det nå. Jeg har termin 16. juli.

har ikke fått noen akkurat dato enda- men tror d er 29. juli =) j har en helt annen oppfatning av andre rundt omkring her. syntes nesten elle er gravide =p veit om ei på Reinsvoll oxo. Hun skal ha tvillinger =) men hun er litt lengere på vei enn oss da. skal vel ha på sen vår/ tidlig sommer ca. hvor jobber du? j jobber på sykehuset på Reinsvoll- på hovedkjøkkenet og litt på spenst Gjøvik ;) J har heller ikke møtt noen inne på noen forum enda heller som har vært herifra =p Jeg holder til mest inne på babyverden. og kom ganske `sent `inn hit =)

Klem fra Kappingen

Annonse

heisann igjen ;) er en lang pendler du da :P skal si i fra hvis j hører om noen som er interessert i å treffes privat.

Jeg selv tør ikke love noe. er så utrolig opptatt hele tiden. rekker knapt de vennene j har nå føler j. men vi kan gjerne holde kontakt på facebook el. mail hvis du ønsker? dele litt oppturer/ nedturer/ positivt og negativt både om svangerskapet eller andre ting ;) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...