Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Er det omgangssyke når hun ikke har diare? Har holdt på i et par dager nå, hun har god apetitt men det kommer opp igjen med jevne mellomrom. Også er hun fryktelig slapp, bare ligger på sofaen. dette er til vanlig en veldig aktiv jente, blir litt bekymret..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Omvendt her i huset... Kastet opp en dag, var slapp hadde feber og bare lå i sofaen i 2 dager. Så var hun tilbake til normalen, høyt og lavt hele tiden, men fikk diare, som varte i 5dager!!! I går var første dagen uten diare... Så det er vel bare et eller annet som går;-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Kan fint være omgangssyke uten diare. Har aldri hatt diare selv.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Ja jeg tror det må være det men diareen kom nå også da:( Ja ja dette er vel første av mange runder. Bare litt slitsomt når jeg selv er nygravid og kvalm.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Trenger ikke ha diarè i tillegg for at det skal være omgangssjuka =) her i huset har vi stort sett bare en av tingene hver ghang vi har noe slik i hus =) Høres veldig ut som omgangssjuka synes jeg =))
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Her har vi alle hatt omgangssyke, gutten og jeg med bare oppkast, mannen med bare diare. Så det høres ut som omgangssyken. Vær nøye på håndvasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå