Gå til innhold

Fy faen for en helvetes start på året... bare griner jeg nå:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det en renault dere har? Kvitt dere med faenskapen om dere blir kvitt den i så fall, største dritten vi noensinne har hatt. Ikke at vi har hatt motorhavari da, men du kan jo forsøke og ringe til et bilopphuggeri og høre om de har en grei motor du kan sette i den bilen dere har, kanskje det ikke blir så kostbart?

Jeg skal selge min bil, om det hjelper deg?? Billigere enn å bytte motor i alle fall;) Men den er ikke så ny som den du har da, 97'-men har skifta mange slitedeler i den, så du skal ha bil for en stund;) og det er ikke noe fransk pakk, altså, hehe

Ja, det er kjipt med bilen, men jeg trodde det hadde skjedd noe skikkelig alvorlig da jeg leste overskrifta di..

Støtter meg til dem som sier at det faktisk bare er en bil...

Finnes nok av verre skjebner..

Annonse

Så irriterende! Kommer ikke langt med det uten bevis nei.. Kjedelig. Men godt du sender mail uansett, så kan de bli mer obs i jobben sin. Synd det gikk utover deres bil.

Unskyld meg, men ser det er blitt spurt om før H-V-O-R-D-A-N forsikring har du??? Siden bilen er en 2003modell og flere selskaper dekker motorhavari på biler inntill 8år gamle...så kanskje ikke det er så mørkt allikevel?

Har du delkasko så kan du uansett glemme det da...

Kjipt med bilen, har en som står på verksted selv å fjusker, men er gudskjelov ikke motorhavari på den da...

Man må ha super forsikring for at det skal dekke motorhavari. Jeg har full kasko.

Nei det har ikke vært noen lekasje synlig på f.eks bakken. Oljen hadde sprutet ut i motorrommet. Jeg har ikke merket noen lukt, noe forresten farne min spurte om også....men så har jeg vært skikkelig forkjølet og potte tett i halve desember.

Og ja det finnes værre ting. Folk dør hver eneste dag av ulike årsaker og barn sulter. Hvorfor må man alltid trekke paraleller og synse om hva andre skal bli lei seg for. Overskriften kunne jo like gjerne vært ang utroskap....eneste forskjellen er at de innleggene finner man på anonymt forum. For meg personlig er det en big deal, både økonomisk og rent praktisk. Mulig mange har 80 tusen liggende til rep av bil, men det har ikke jeg dessverre. Ungene må leveres og hentes i bhg. Det går ingen buss dit jeg jobber fra der jeg bor. Jeg gråter svært sjeldent egentlig, men akkurat dette toppet seg litt for meg. Hvis det plager noen så skipp det å gå til neste middagstråd. Ingen av dere bestemmer hva jeg skal bli lei meg for....

Skjønner UTROLIG godt at du er fortvila og lei deg!!

Blir bare teit, som du sier, å trekke paraleller!

Håper virkelig det ordner seg! Vet åssen det er å være avhengig av bil! Ingen som kan få lånt deg en bil inntil videre da?

Takk:) Ja jeg har jo ikke akkurat sittet her i hele dag og sutret da... svigerfar skal få bilen opp til hans verksted i løpet av neste uke og demontere motoren. Er jeg griseheldig kan den kanskje repareres uten å bytte hele motoren. Noe han på merkeverkstedet tydeligvis glemte å fortelle meg om. Hvis ikke har min kjære svoger funnet en motor i sverige til 25 000..... så utsiktene er jo litt bedre tror jeg:)

Annonse

nå har jeg ikke fått med meg åssen bil dette er.så hva er det??

jeg vet om flere plasser de selger byttemotorer,som er nyoverhalt,og til en pris opp mot 10 000 kr.

men kjekt om jeg viste bilmerke da....hehe...

dette er nok ikke svaret du vil ha, men har du ikke lært at du må STOPPE når en rød lampe lyser mens du kjører det betyr at noe er galt :(...ikke rart du har fått motorhavari pga du kjørte sikkert bare til nærmeste bensinstasjon :(

men jeg håper du får reparert motoren for jeg vet hvordan det er å være helt avhengig av en bil.....!:)

forstår veldig godt din frustrasjon. Er helt avhengig av bilen selv jeg og greier meg ikke uten.

80 tusen for en ny motor..uff den må svi bra.

Turboen min gikk til Helvete for 1,5 år siden..kostet meg 8000kr syntes den svei jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...