Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 er så lei denne kulda!! Gutten min elsker å sove ute på dagen,kan gjerne sove to timer i strekk da.. Men nå er det jo for kaldt til det!!! Inne sover han kanskje 40 min... Noen som vet hvor mildere vær kan bestilles? Evt noen som har gode kontakter noe sted???
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 hehe... Skal prøve å snakke med "han" der oppe jeg! Mulig det er å få ordnet litt mildere vær.haha
Lille skatt og lillesøster Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Sliter med det samme! Min sover som regel 3 timer i strekk ute, men nå må jeg opp å hente han. Sovet i 40 min... I morgen er det heldigvis meldt varmere på Østlandet!
Hilde_85 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 var heldigvis akkurat på grensa i dag her. -10. Men lufta var deilig så ikke noe problem å sove ute. så tre timer fikk jeg helt for meg selv
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Dere er heldige. Selv ute sover snuppa max 30 min når vogna står stille. Tror jeg må lage meg en trillesimulator. hehe
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Min gutt sover og i 3-4 timer ute i vognen. Her var det minus 10 for et par dager siden og da tok jeg og la lillemann i dunposen i vognbagen og satte den på sengen vår i soverommet, åpnet vinduet så det ble en ca 12-15 grader der inne, da sov han flere timer. Ellers når han bare ligger i sengen eller i stuen i kurven på dagtid så sover han maks 1 time av gangen. Så det funket supert for meg=)
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Sånn har jeg gjort den siste uka også, og det er stor suksess her i huset! Vi har hatt - 23 grader de siste dagene... Yey. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå