Gå til innhold

Bhg i TØNSBERG - noen som vet hvordan det ligger an å få plass midt i året?

Anbefalte innlegg

Søkte plass i 3 bhg i nærheten av her vi bor, i april 08, med ønske om oppstart mars 09.... Er så dumt, for jeg aner ikke noe om hvordan mulighetene er for å få plass, får jo vite det evt rett før....... :(

Noen som vet noe om dette i Tønsberg?

Fortsetter under...

Du står på venteliste og visst det blir noe ledig så får du beskjed. Vi har søkt fra 1 mars og står på venteliste så blir det noe ledig så kommer vi inn. visst ikke blir det ik noe ledig før hovedopptaket:P Du kan jo eventuelt ringe barnehage kontoret og høre om åssen det fungerer og hvor lang tid i forveien du får vite det osv!

Muligheten for å få barnehageplass i tønsberg midt i året er ganske stor hvis du er villig til å ta i mot en plass i hvilken som helst barnehage. Enkelte barnehager er fulle og andre utvider med nye avdelinger/baser ettersom det kommer flere søkere.

Hilsen pedagogisk leder i tønsberg kommune

• 3 uker senere...

Hovedopptaket er i mars, med oppstart i august (barnehageåret starter i august) ellers er det fortløpende opptak hele året, og kan skrive i søknaden når du søker fra. Søknad sendes elektronisk på kommunens hjemme side:)

Hilsen pedagogisk leder i Sandefjord

• 3 uker senere...

Jeg hadde ungene mine i barnehage på Nøtterøy. Der er det mange familiebarnehager og andre private barenhager. Fikk ikke respons på søknaden, tok en ringerunde jeg og fikk plass kort tid etter. Kan jo lønne seg å være frempå dersom du må ha plass fra en spesiell dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...