Gå til innhold

ungemødre i tromsø??

Iselin20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hehe..æ glede mæ litt t æ blir så lei at æ har meir løst å føde enn nåkka anna..d e liksom den fødseln som e mest skremmanes me heile greia, men milliona av andre folk har no klart d, så æ regne me d går sæ t.. ;) hehe.. Har du/dokker funne navn å sånt da? :) Han kan jo i teorien komme katti som helst.. :)

ja fødsel skal nok gå greit, d e jo litt skremmanes å tenke på da, men prøve å ikke tenke så mye på smerte, rifte osv, har ikke nåkka godt me sæ :) vi har navn å alt klart, så no må han bare komme :P

Den ene katta våres e blitt sporløst borte å vi finn ho ikke, så e litt bekymra for at barseltida skal preges av at katta e savna. d e litt kjipt å tenke på.

Så artig å se at det er så "mange" fra Tromsø her!:)

Iselin20, utrulig trist at du spontan aborterte!

Men dere må ikke gi opp! Det blir nok deres tur snart:)

Lykke til videre!

Syns det er domt at de har sluttet med "visnings" tur på fødeavdelingen.

Hadde følt meg utrulig mye tryggere hvis man fikk dra å se hvordan det ser ut der før man skal føde. Vet ikke om det bare er i Tromsø de har slutta med det ?!

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

flått å se så mange unge mødre/prøvera i Tromsø :) eg e sjøl heilt ny i tromsø å har itje den store omgangs kretsn...

kordan e d me Bim treff å svangerskaps kurs her i Kalde nord?? har en fløelse av at di treffan har en sånn snitt alder på 30 :) så hadde nok følt meg litt utellpass vest eg sku dratt på d når eg blir gravid igjen :) hehe

• 4 uker senere...
Gjest eelis+spire

Kan vi ikke prøve å arrangere et treff da, jente? Det vise sæ at æ e gravid på nytt, og den spira her klore sæ fast med fingra og tær! 10+0 i dag, og kjempespent! :-)

Æ vet at Amathea arrangere sånn svangerskapskurs etter påske, men det e visstnok bare for alenemødre. Æ tenkte æ skulle melde mæ på sia æ blir aleina med ungen, men vet ikke kordan det e me dåkker andre og kjæresteforhold.. Dessuten trur æ det blir overvekt med alder 25 pluss på det kurset. Hadde vært fint å bli kjent med nån på min egen alder :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...