☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Endelig kom tanna!!!! Nå har han hatt alle mulig symptomer på tannframbrudd,feber,kløe i munn,dårlig i magen opptil flere ganger om dagen,utrolig så stump og knall røde kinn,sutring og nattevåk men inatt fikk jeg igjen gullungen av tannfeen;) Strålende humør over natta med en skarp kant i nedre gom:))) Tjihi,er så glad må det bli litt tid til neste:)
1.gang84 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 å måtte bare tannfeen komme hit snart også!! jenta mi har alle symptomene du beskriver, men kan ikke kjenne antydning til tenner noe sted.... vil ha tilbake den blide babyen min som kunne ligge og kose seg alene i 30 minutter så mamma fikk rydda og ordna litt....
anette&tutta mari :) Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 håper jenta vår får tenner snart og - sutrer, gråter, røde kinn, sikler. gnager...
eliza75 Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Var akkurat like fornøyd da min gutt fikk sine to første midt i november, hadde vært i dårlig form 2 uker. Nå er det kommet 4 til og 2 som ligger på lur. Han er heldigvis ikke i like dårlig form når det kommer tenner nå, men har vondt innimellom stakkar. Håper på en pause fra tenner når nr 7 og 8 er igjennom:)
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, ja håper ikke de neste blir så ille:) Han begynte rett før jul på tenner og forskyvi leggetider har vært en bra kombinasjon. Tjihi har kjent mye ¨på tanna,og han har gnagd for harde livet da:D Klør enda virke det som men så lenge det ikke er mere plagsomt en det(sånn at han har det vondt) så er vi like glad begge to eller alle tre:)
lunatic Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 hei kjempefint at tanna endelig kom:) hvor gammel er babyen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå