Gå til innhold

Vilde78!

MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Vilde,

jeg har ikke sett deg her inne på lenge..Tenker på deg og lurer på om alt er fint med deg og dere?

Håper dere har det bra og at graviditeten går sin vante gang.

God klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så koselig å høre fra deg!

Er lenge siden jeg har vært på sidene nå, har slitt med konstant intens kvalme helt til denne uka, så etter at guttungen er lagt om kvelden, så er det ikke så mye tiltak igjen:-) Jeg er også veldig glad for at det er et helt år til neste runde med pinnekjøtt, ribbe og kalkun-steke-lukt! Jul lukter skikkelig intenst, ikke så gravid-vennlig, hehe!

Ellers håper jeg at alt er ok med min lille hybelboer i magen! Skal til jordmor imorgen for første gang faktisk, gleder meg litt til det, håper hun finner fosterlyd sånn at jeg hører at det virkelig er noen der inne, kan liksom fortsatt ikke helt tro dette :-) Er 14 uker nå. Hvor langt på vei er du? Er formen bra? Hvordan gikk det å fortelle det til arbeidsgiver? Husker du grudde deg... Jeg har også startet i ny jobb i høst, så jeg også grudde meg fælt til å fortelle at jeg er gravid. Det ble en litt pinlig situasjon ut av det hele, jeg grudde meg så fælt at jeg startet å gråte helt ukontrollert da jeg skulle fortelle det til sjefen (fullstendig i hormon-ubalanse, hehe!) så hun trodde vel at jeg var skikkelig trist for å være gravid igjen!

Jaja, det er nå ihvertfall offisielt nå, har lyst å få litt mere mage for akkurat nå ser det mer ut som: "jaha ja, lagt på seg noen kilo i jula-mage :-) Men skal ikke klage, magen kommer fort nok.

Hvordan går det med den blivende storesøsteren? Håper dere har hatt en fin juleferie og at alt er bra med dere alle 4 :-)

Klem, vilde

Skrevet

Hei!!

Godt å høre at alt er fint:o) For det må vi jo satse på:o)

Stakkars deg som har vært så kvalm da- jeg har slippet godt unna denne gangen også. Var litt kvalm i starten. Sliter med insomnia- det er vel strengt tatt ikke så ille, men det føles sånn til tider:o) Får rett og slett ikke sove skikkelig. Men det kommer seg vel. Kan i grunnen ikke klage.

Jeg føler jeg har ordentlig kjempemage. Den poppa ut i løpet av julen. Sammenlikner med sist gang, så ser det ut som jeg er i 6-7 mnd;o). Jeg er ikke mer enn 17-18 uker tror jeg. Har ikke vært til ul ennå, men tror jeg har termin +/- midten av juni. Blir spennende å se. Jeg føler kanskje det er en gutt denne gangen. gleder meg veldig til å få vite. Spiller veldig liten rolle, men da kan vi begynne å tenke navn og alt blir muligens litt mer virkelig. FOr det er ingen tvil om at dette går veldig mye kjappere enn med førstemann. Har du noen følelse på hva som lurer i magen?

Den blivende storesøster er høyt og lavt. Løper rundt og er superaktiv. Kan ikke fatte at for et lite år siden var hun så liten og hjelpeløs. Dette går så uvirkelig fort.:o)

Vi skal få det travelt, Vilde:o) Men sikkert veldig mye moro:o))

Håper dere har det fint også!

Klem

Skrevet

Hei igjen :-)

Huff, det er jammen slitsomt å ikke få sove også! Jeg slet mye med det på slutten av forrige svangerskap, lå hele sommeren på sofaen og kikket på soloppgangen, sov max 1-2 timer i strekk, før jeg var våken flere timer igjen. Håper sovingen din bedrer seg etterhvert! vi trenger nok (det lille) overskuddet som er, til graviditeten og til 1-åringen! Det er utrolig hektisk med disse 1-åringene, men utrolig mye moro også! Håper jenta di sover godt om natten, så du slipper å få avbrutt søvn. Sønnen min sover som regel bra, men kan våkne 1-2 ganger, og er dessuten en morgenfugl....! Kjenner meg mer trøtt og sliten denne gangen, til tross for at jeg jobber mindre, og også har en mindre hektisk jobbhverdag enn ved forrige svangerskap.

Så koselig med guttefølelse :-) Det blir spennende å se på ul! Jeg er jammen ikke sikker på hva som lurer i magen denne gangen, men forrige gang "visste" jeg at det var en gutt. Skal på ul i februar.

Ha det bra sålenge, vi får holde hverandre oppdatert !!

Klem, vilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...