Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er snart 14 dager gammel.

I 5-6 dager nå har hun hatt skikkelig løs mage. Det er helt tynt, som tiss. Har tatt tempen på henne, å hun har ikke feber. Det virker ikke som hun har ubehag av noe slag heller.

Men blir jo litt bekymret uansett...

Har snakket med føden å de mente det nok var noe jeg har spist hun reagerer på. Men det eneste jeg klarer å få ned for tiden er brødskiver med brunost eller leverpostei. Å så drikker jeg vann. Kan jo ikke være noe av det hun reagerer på?

Kan jo legge til at hun har fått mme de første dagene etter hun kom til. Det tok lang tid før melka mi kom og hun krevde tillegg, så det begynte de med allerede på sykehuset. Er vell ca rundt om når hun begynte å få morsmelk at avføringen ble som nå.

Kan det være at magen hennes er litt i ulage etter å ha byttet mellom mme og mm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er brunosten? Den kan være litt hard for ømfintlige mager.

Skrevet

Theo hadde det sånn når han var 2-4 uker ca, var ikke noe galt, den bare var sånn siden det gikk rett igjennom på en måte, han hadde avføring hele tiden, mens nå er det ikke sånn lenger fordi nå går det 9 dager i mellom hver gang og da er den jo i magen en stund..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...