meg og jentene Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jenta mi har nettopp sluttet med bleie, og bruker do-ring. I juleselskaper har vi tatt med doringen når vi har vært på besøk. Hun har samme doring i barnehagen og hos mormoren sin. Hadde henne med på kafé for et par dager siden, forklarte henne på forhånd at der er det ikke doring, men at jeg skal hjelpe henne hvis hun må tisse på store doen. Da hun måtte tisse på kafeen, turde hun ikke sitte på doen og spurte om hun kunne få på seg bleie. Jeg hadde en i veska, så hun fikk på seg den... Hvordan komme et steg videre?
jeg fant firkløvern Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Vi har brukt doring og det har ikke vært noe problem å tisse der de ikke har det. Jeg sier bare at skal jeg holde, så går det greit. Er det doring tilgjengelig så foretrekker han det, men det er aldri krise uten. Vet ikke hvor gammel hun er, men du får prate med henne.. er litt tungvindt å ta ringen med seg over alt, tenker jeg.
camilla^ Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hun eldste brukte doring en stund, men vi øvde oss på å ikke bruke det også hjemme når vi hadde god tid slik at det ikke var så skummelt når vi var steder der de ikke hadde. Det gikk veldig kort tid før hun ikke ville bruke doringen mer. Det var mer mas å vente på at vi kumme komme og ta den på for henne, enn å bare sette seg på do. Krakken under do var viktigere sllik at hun hadde bena på noe når hun satt på do.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Har ikkje bruka do ring eg og syns egentlig at det er ein duppedings som er laga for å tjene pengar...... Er liksom noko ein MÅ ha osv. Begge mine sitter på do uten do ring, er bare ein som er tørr da men vesla sitter på do uten problemer. Så gjer som nokon over sa, øv på å sitta på do uten do ring nokon gonger også så går det bra etter hvert.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 mine brukte do-ring hjemme, men hadde den ikke med rundt.. de lærte seg det fort.. var litt skummelt første gangen... men vi holdet dem jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå