*meg&gull* Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei alle slitere:) Ja, da var vi inne i 2009! Ett spennendes nytt år, med sikkert både oppturer og nedturer for oss her inne. Tenkte det hadde vært innteressant lese litt mer om deres "nåsted"; hvor lenge dere har vært prøvere, alder, hvor i landet dere befinner dere osv. Jeg er 23, samboer og foloveden er 24. Har prøvd og bli gravide i ca 4 år, klaffa endelig for noen mnd siden, men endte i sa uke 9. Eneste behandling her har vært pergo. Blir vel lap neste, venter på og høre fra riksen, men foreløpig virker det som om det ikke er noe "galt" med noen av oss. Bor på østlandet, ingen tidligere barn, men en pus som blir behandlet som en;) Håper dere henger dere på :)
*Ønskergjerne* Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 hei på deg ) jeg er like gammel som deg å samboeren min er også 23 , vi har prøvd i litt over 1,5 år nå... vi har ikke vært t spesiell utredning ennå,har bare vært hos gyn... så bra ut sa han... akkurat idag er jeg 6 dager over IKM men forhåpningene er ikke her denne pp :S men skal ta en test til mandagen om ikke TR kommer ) håper året 2009 er våres år ) jeg har begynt å ta litt healing , å kjenner d hjelper på stresset ) satser på jeg snart blir gravid håper virkelig vi får spire alle sammen i 2009 vi befinner oss forresten på ei øy på nordmøre ) jeg er tilflytter fra sørlandet,da jeg fant kjærligheten her )
Mikkemafian Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hei:) Jeg er 31 og mannen er 27. Vi har en søt liten trulte som stabber rundt og er 15 mnd nå. Hun ble til ved prøverør etter 3 års prøving, så vi er veldig glade for henne!!! Har prøvd på søsken siden 3 mnd etter fødsel, og det er jammen blitt et år nå.. Har vært gravid 2 ganger i løpet av 2008, men mistet i ma i uke 11 i juni, og sist en sa på julaften. Så det var ikke så hyggelig.. Satser på at 2009 blir året det endelig lykkes for alle sammen. Vi skal ringe til klinikken i løpet av januar for å vtale time for 2. søskenforsøk. Hadde et mislykket i november...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå