Gå til innhold

SA?! eller kroppen som fucker fullstendig?..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø plutselig her om kvelden "lille nyttårsaften" rundt kl 00, og ikke bare litt men kjempemye. Det kommer fremdeles enormt mye mørkt blod. Men jeg har ingen smerter, kjenner ingenting.

MEN, jeg ble jo ferdig med mensen rett før jul, sånn ca rundt 22 des mener jeg å huske. Og jeg og sambo hadde sex etter julaften en gang, men husker ikke hvilken dag. Kan jeg ha blitt gravid og mista på den korte tiden da?? Eller kan jeg ha vært gravid etter forrige mens for så å ha hatt mens rett før jul? Skjønner noen hva jeg skal frem til?... Er det noen som kanskje har opplevd det samme?

Mest sannsynlig så får jeg vel ikke svar på om jeg har vært gravid og mista eller hva det nå enn måtte være.

Fortsetter under...

Jeg må bare si at det er viktig å ikke tilskrive seg aborter uten å nødvendigvis ha hatt en. Det kan være at du rett og slett har hatt en mellomblødning. Du vil nok knapt nok ha rukket og bli befruktet før du begynte å blø igjen. Kroppen er en rar sak. Jeg har hatt 4 aborter og unner ingen det. Tenke heller positivt og ikke bruk tid på å lure på om du har abortert eller ikke.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...