Gå til innhold

Hvilke votter har dere til 1 1/2 åringen som er gode å ha på og varme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Reima votter til jenta, men hu var iskald på fingrene etter vi var ute i dag i ca 1 1/2 time... Ble ganske så overraska over å kjenne at hu var så kald.. Så i morra skal jeg kjøpe nye votter, men hvilke?!

Har sett noen innlegg hvor flere anbefaler ullvotter..

Hvilke votter har dere som dere er godt fornøyd med og som dere vet er gode og varme..? (og gjerne hvor dere har kjøpt de)

Tusen takk for svar og godt nyttår c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har både reima og hestra som mange skryter av, og vanlige hjemstrikka votter..

men de vi er absolutt mest fornøyd med er fra H&M, koster ca 70 kr. er så myke og gode, varme, med glidelås ned til tommelen så de er lette å ta på. og sitter godt rundt handleddet så de sklir ikke av:)

vi bruker kun disse nå.

Skrevet

Jeg har reima sine vintervotter og regnvotter, i høst var de gode fordi hun ikke hadde tykk dress, men nå er de vanskelige å få på over den tykke utedressarmen, har jeg de under får hun merker på armene etter strikken, blir for stramt, og uansett holder de ikke hendene hennes varme på vinteren, men somsagt syns jeg det var gode høstvotter!

Når det er tørr snø bruke jeg bare hjemmestrikka votter, var ute lenge i dag og vottene var dekt med snø hele tiden, men hun var både tørr og varm på hendene, de sitter også godt på hånden slik at hun klarer å ta tak i leker ute!

Når det er veldig vått ute bruker jeg ullvottene inni, og regnvotter utenpå!

Skrevet

Hjemmestrikket og tovet.

Skrevet

Jeg bruker de reima vottene som er vantette. Nå er sønnen min veldig varmblodig, men jeg er kjempe fornøyd. Bruker kun disse og han er varm og god og tørr. De er jo ganske dyre da. Sønnen min går i utebarnehage og han leker mye i vann, han har aldri blitt våt eller kald så jeg syntes de er helt perfekte. Enkle å ta på også med den glidelåsen påsiden.

Skrevet

Bruker Reima sine vanntette vintervotter med glidelås ned til tommelen. Han er som regel varm og god når vi kommer inn. Når han sitter i vogna bruker jeg myke, deilige fleecevotter eller hjemmestrikkede.

Skrevet

Hestra har veldig goda og varme votter, har også noen helsport votter med uttakbart ullfor inni. Ellers sånne strikka blåfjellvotter fra janus.. Reima kiddo er nok også varmere enn vanlige reimatec votter.

Skrevet

Hei!

Takk for svar alle sammen. Det er de vanntette vintervottene fra Reima vi har, med glidelås ned til tommelen. Men hu var altså kjempekald på fingrene.. Er jo forholdsvis lita ennå så det er vel ikke så mye aktivitet på fingrene inni vottene ennå =)

Har hørt mye bra om hestra sine jeg også, men syns de var ganske like som reima sine inni, kanskje litt tjukkere?!

Får se hva jeg finner =)

Skrevet

Vi er mest fornøyde med hestra vottene. Har også hatt reima vintervotter og synes de er ok. regnvottene fra reima bruker vi bare om høsten/våren.

Skrevet

Jeg har kjøpt nye votter til mini idag, valgte Troll sine vindtette med ullfor.

Skrevet

Hjemmestrikka tovede votter er det aller beste syns jeg. Evt med regnvotter utenpå hvis det er veldig vått. De er så myke at de minste får tak i det de vil, så da tar de ikke av seg så fort.

Skrevet

Hei igjen =)

Tusen takk for alle innspill! Er det noen som vet hvor man får kjøpt slike tova ullvotter? Tanta mi skal strikke, men vil gjerne få tak i et par så hu har nå med engang.. Har de sånt på Husfliden f.eks?

=)

Skrevet

hufa votter som går langt oppover overarmene, kjøpt på Obs tror jeg og ganske billige, og hun har aldri blitt kald på hendene med de.

Skrevet

Jeg kjøpte reima med ullfor inni...gutten var helt kald etter å ha sovet ute i barnehagen en dag mamma hadde hentet han. Nå i romjulen skjedde det igjen, Han var ildrød og klad, det dumme jeg hadde gjort var å legge 2 par votter i barnehagen dermed hadde de ikke tatt de med ullfor, men de andre reimavottene. Nå er der kun de med ullfor som skal være i barnehagen.

Skrevet

Anbefaler å kjøpe de strikkede blåfjell vottene. Litt knotete å ta på, men sitter godt på hånden og også et stykke oppover håndleddet. Koster kun 69:-)

Skrevet

Vi har Reima mini tec og er kjempefornøyd. Vi var ute i 2,5 time i sted i -7 og hun var god og varm på fingrene når vi kom inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...