mamman til nicolay Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Noen som har noen gode forslag? Står helt fast her vi...
mamman til nicolay Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2009 hehe litt rart at du skulle foreslå det, for svigerfar heter jostein og prøver iherdig hver dag å få gjennomslag for det navnet...
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Johanne Selma Sunniva Malene Matea Sofie Hanna Sandra Matilda Eline Frida Ronja
prebs Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Nora Nanna Nathalie Caroline Anna Maria Julie Pernille Fredrikke Hermine Thea Oda Ida Mye som passer, egentlig =)
prysseluskan Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Mange gode forslag her, og det er ikke sikkert jeg klarer å komme med noen nye. Jeg synes Nicolay passer sammen med: Mathilde Nora Hanna Julie Lovise Kristina
Azora Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Christina Ida Ingrid Isabella Elisa Joanna Judith Therese
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. januar 2009 #12 Skrevet 3. januar 2009 Tenkte også Josefine før jeg gikk inn på innlegget Pernille Matilde Martine Eline Ulrikke Julie hehe Vilde Johanne Frida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå