Lotta med novembergutt Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Sånn i gjennomsnitt gjennom et helt døgn? Her har det variert veldig, men lurer på om vi begynner å få et mønster... Men i dag har han sovet ekstremt mye; fra 08:00-9:30, 10:00-11:00, 12:00-13:30, 14:00-15:00, også en del smådupper på 30 minutter frem til nå, og nå sovnet han boms i sengen kl 20:30. Han pleier "vanligvis" å ikke sovne før midnatt, mye pga kolikk som nå endelig ser ut til å gi seg, så nå er jeg veldig spent på om dette også er en liten dupp, eller om han faktisk sovner for natten nå ... Er redd han har sovet for mye i dag rett og slett, slik at han kommer til å være våken i natt :\
LilleBjella Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Her varierer det også veldig, men på dagtid sover han sjelden mer enn en halv time om gangen, bortsett for når vi triller tur. Og han tar ikke natten før i to-tretiden på natten, og da sover han gjerne til ni, avbrutt av et måltid.
husmus &2 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Hm, her går det opp og ned gitt. Om natten sover han stort sett 4-5 timer, men kan også våkne opp etter 1-2 timer. På dagtid er det verre. I dag har han sovet fra 07-09.30. 10.30-11.00, 12.30-14.00, 16-16.30 og våken frem til nå ca 21 så jeg regner med at når vi endelig får han til å sove igjen nå så våkner han i 12-01 tiden igjen. Han har begynt å slåss mer mot søvnen, men er blitt litt mer villig til å sove alene i bagen uten meg ved siden av seg...
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 min gutt legger seg ca kl 22 på kvelden, sover til ca 8-9 (spiser da en gang ca kl 5) På dagen har han en lang soveøkt på ca 3 timer. Så blir det 30 min-1 timer lurer på em og kvelden.
mamarama og lille banan Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 han her hat sovet veldig lite på dagtid, vanligvis ikke mer enn et kvarters tid noen ganger om dagen. sov litt mer tidlig på dagen enn senere. nå har vi måttet legge ham, i stedet for at han har sovnet der han lå. da sover han gjerne dupper på 1-2 timer. han legger seg når vi legger oss, og står opp med oss. han spiser hver alt fra hver 2. til hver 5. time om natta, men sovner rett etter mating
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå