Hippo77 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Tran er ikke populært og vesla brekker seg når jeg prøver å gi henne den daglige dosen. Veldig ofte gulper hun og jeg er usikker på hvor mye hun egentlig får i seg... Noen som har tips til hvordan dette kan gå litt lettere? På forhånd takk
Hikken Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Gikk over til D-vitamindråper i stedet jeg :-)
angelwings Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Hvis du synes det blir mye klin, flekker, lukt og styr med tran, anbefaler jeg D-vitamin dråper (fås kjøpt på apotek). Gav opp etter x-antall ødelagte bodyer og andre plagg pga tran-gulp. D-vitamin kan du dryppe direkte i munnen til barnet (er sånn fin dråpeteller på den lille flaska), eller blande ut i mat/drikke :-)
Madamina Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Gir små doser mmed teskje mens han sitter noe oppreist i vippestol.
Mamma'n til 'Theo Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 hvis du ammer så kan du jo ta en sprøyte i mellom munnen til ungen og puppen. det gjør jeg og det funker veldig fint for da blir det blannet med melken mens ungen suger:)
Lillepusen-78 Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Var mye styr med det i starten for oss også, men nå åpner han oftest munnen for å få den. Vi varmer skjea i varmt vann først slik at tranen blir lunken før han får den.... Virker som han misliker den kald.
Mariamsen Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Begynte med d-vitamindråper. Når det gjelder Omega3 så får han det i seg hvis du ammer og tar selv tran.
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Blander den i fruktmos - funker som en drøm
Tonen Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Vi gir tran med en pipette/dråpeteller i munnviken ved kveldstellet. Nå er han så vant med det at han svelger uten å blunke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå