Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 I går kveld hadde jeg plutselig 38.7 i feber gitt. Sukk Og jeg har ALDRI feber! Ringte Ahus, og fikk beskjed om å prøve å pumpe brystene mine godt (håndmelking) og sjekke feberen i løpet av en 12 timers periode. Klokken 16.00 idag hadde jeg fortsatt 38.6 i feber, så jeg ringte Ahus igjen, og fikk beskjed om å komme bort. Det viser seg da at det ligger igjen bittelitt hinne(?) inne i livmoren. Jeg er så LEI nå! Jeg vil at alt skal være bra! Så jeg fikk fire stikkpiller og skal ta de nå, også skal jeg komme fastende til Gyn.Pol på mandag, for å sjekke om det har kommet ut... Og om jeg får intense magesmerter, feber over 39 eller store blødninger så skulle jeg kontakte Barsel igjen. Det jeg lurer på er; Har noen vært borti dette før? (Tabletter for å få livmoren til å trekke seg sammen!) Jeg synes det hørtes så brutalt ut med 4 stikkpiller på en gang! Jeg husker ikke hva pillene heter, men jeg mener de het noe på C. Små 8kantede tabletter... Cytotec tror jeg de het... Jeg tenker liksom at 4 er mye, og er redd for at jeg skal få sammentrekningene fra helvete nå. Sukk
*kuligjen* Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei. Vet hvordan du har det. Fikk selv infeksjon i livmoren når lillegutt var 9 dager pga. hinnerester som ikke kom ut sammen med morkaka. Jeg ble skikkelig dårlig med 40 i feber og måtte få utskrapning på sykehuset siden det var så mye igjen og de mente at cytotec tablettene ikke ville klare jobben. Var innlagt i 3 dager. Kjedelig start på det som skulle bli ei flott tid. Har derimot brukt cytotec tablettene før i forbindelse med en MA jeg hadde. Da tok jeg 2 tabletter på kvelden før jeg la meg og våknet med mensensmerter i magen i 6 tiden. Det var ikke så veldig vondt, men mer som modeate menssmerter. Men det kommer jo ann på hvilken terskel hver enkelt har. Du må nok sikkert ta di 4 tablettene for å få ut det som er igjen. Det går nok helt fint :9 Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå