Gå til innhold

Termin i august.

Gokkel (26) pp MA) 32 pp

Anbefalte innlegg

Hvordan er formern. Jeg er kvalm så det holder og jeg fryser og fryser, men ellers er jeg verdens lykkeligste. I forrige svangerskap gikk jeg ned nesten 12 kilo på 6 uker, og ser ut som jeg er på god vei nå også - men jeg har nå litt å ta av, så det går nok bra. Smiler og er glad for det jeg. Føler vel at jeg ikke har lov til å klage når jeg har ønsket dette så masse, for det er absolutt verdt det!!!

Fortsetter under...

Jeg har termin 11. august, foreløpig. Jeg har også vært veldig kvalm og utrolig trøtt. Har også fryst masse. Helt enig, føler jeg ikke helt har lov til å klage når det å bli gravid har vært så utrolig etterlengtet. Mine svigerforeldre var hos oss i helgen, og de hadde visst synes jeg hadde klaget litt vel mye.... MEN jeg var kvalm og gjespet stort sett hele tiden. La meg tidlig hver kveld... Så jeg synes vi må ha lov til å klage.

Bare godt det går til et godt formål! ;) Da skal man alltids overleve det.

For min del så synes jeg kvalmen har gitt seg en del i dag og at jeg nok ikke er så trøtt som jeg har vært de siste dagene, så jeg krysser fingrene for at det går rette veien med de symptomene... Hadde vært greit å bli kvitt de før jeg skal begynne å jobbe igjen i morgen etter juleferien!! :) Litt kjipt å bli sykemeldt så tidlig, synes jeg. (Men må man så må man, selvsagt!).

Håper det har gått rette veien med formen nå da. For min del svinger det litt - i det ene øyeblikket er jeg kvalm og kaster opp, men så gir det seg litt i perioder. Og da er jeg jo selvfølgelig supernervøs - for da tenker jeg at noe er galt. Jeg sammenligner med forrige svangerskap der jeg gikk konstant kvalm i 8 uker, men jeg håper jo virkelig at jeg kan slippe dette igjen. Ser at du også har en fra før. Alder? Jeg har en sønn på 3, snart 4 fra før. Han har nå skjønt at han skal bli storebror, men jeg vet ikke om han skjønner så mye av det. Håper formen har blitt bedre disse dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...