<3tobarnsmor<3 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Når jeg lager kokende kalt vann til mme, kan jeg da sette det i kjøleskapet uten lokk?? Å hvor lenge kan det stå der?
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Ville kanskje hatt lokk på hvis jeg var deg, men det kan stå to døgn i kjøleskapet.
Frøken Freken Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Ha på lokk. HVis du har ting i kjøleskapet som lukter litt kan det sette lukt på vannet. Har lært ett døgn for kokt vann, men lar det stå lenger selv.
Frøken Freken Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 ... og enda viktigere... uten lokk vil du få bakteriespredning, og da er vel mye av vitsen med koking borte:)
<3 coccinelle Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Hvis du skal ha kokende vann i kjøleskapet må du kanskje skru opp tempen der inne litt..... ;-P Ha ha ;-)
<3tobarnsmor<3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2009 Koker opp vann for så å avkjøle det til mme bruk! Takk for svar. Tror jeg fyller vannet på flaskene å setter i kjøleskapet i stedet da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå