Gå til innhold

Hårvekst på magen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28, med en gutt i magen:) Jeg har de siste ukene fått merkbart mer hårvekst på magen!! Er dette normalt??? Og går det i såfall bort etter fødselen? Er det noen andre som har lignende opplevelser? Setter pris på svar:) Godt nyttår alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jeg har også merket dette,men det er jo heldigvis bare lyse hår da:) flere av venninnene mine som er gravide har også merket ,så d er vel noe som hører med :) godt nyttår ja:)

Skrevet

Jeg hadde litt mer hårvekst på magen første gang jeg gikk gravid, og har det nå også.

Håret forsvant fort etter fødselen. :)

Skrevet

hehe, jeg ser ut som en mann å magen. Har plutselig den hårveksten.

Jeg venter jente.

Skrevet

Jeg er også i uke 28 og venter en gutt! Og ja, merker at det har vokst noe hår på magen, heldighvis er det veldig lyst og synes ikke så mye.

Skrevet

jeg er i uke 31 og har og fått mer hårvekst på magen. lyst hår heldivis:)

men på leggene har jeg merkbart fått mer mørkt hår!har alltid hatt lite og lyst hår. flere?

Skrevet

Jeg har selv en veiviser nå:P

er normalt og få mere hårvekst og det skal vist bli borte igjen etter fødselen

Skrevet

jepp, masse lyse hår :) venter gutt.

har hørt det kommer for å beskytte og varme :)

Skrevet

He he he..Det fikk jeg tidlig.

Selv småhårene på armene og hendene mine ble lange men spesielt magen. Jeg trodde det var en kominasjon av blodfortynnende og graviditeten. Det er nok som med anorektere,kroppen produserer mer hår for å beskytte kroppen.

Skrevet

har også merket merkbart mer hår på kroppen, spesielt magen!!

Skrevet

Er ikke uvanlig å få mer og mørkere hårvekst permanent etter fødsel også. Noen sier at håret på hodet også kan bli mørkere for hver fødsel. Stemmer for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...