Lene72 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg lar babyen ligge på et krabbeteppe med en dyne under for at det skal bli mykt. Men nå lurer jeg på om det er for mykt og hindrer han i bevege seg. Hva har dere under når dere lar babyene ligge på mage og rygg på gulvet?
2 gutter og 1 jente Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 min ligger på ei lita gymmatte og kaver! veldig greit syns jeg, den er så tykk at det ikke blir kaldt, og den er veldig fin å bevege seg på, så det må da være ypperlig?
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Vi har kjøpt slik puslespillmatte (med bokstaver) på nille. Den er passe myk og den er lun. Når barna har vært helt små (før rulling, åling og krabbing)har de ligget på et krabbeteppe i tillegg til matta. Vi bruker matta fremdeles (ungene er 20 mnd og 5 år), nå som lekematte. (Vi bor i et eldre hus med kalde gulv.)
mamarama og lille banan Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 vi har en stor gymmatte som både vi og han kan boltre oss på
To prinsesser Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Vi har oxo en stor gymmatte som hun ligger på
Saltlakris Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Vi har også en slags gymmatte som vi har handlet på babyshop på gulvet. Ellers så har jeg bygd opp med dyner, krabbeteppe og et par lammeskinn i grinden hennes, slik at det skal bli mykt og godt når hun ligger under babygymmen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå