Gå til innhold

Jenta mi på 9 mnd hoster så stygt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hatt det før, men nå synes jeg hosten hennes er verre en den var første gangen.

Hun hadde en hoste som satt i lenge etter en forkjølelse, den ble gradvis borte, men nå er den kommet igjen for fult. Hun er ikke forkjølet nå, bare hoster, hun hoster så det skjærer i ørene.... synes det er så ekkelt

HAr vært til lege mes det før, så jeg må vel ta en tur dit igjen.

Allmen tilstanden er bra, men som første gangs mor blir jeg litt bekymret....

Det rare er at hun hoster mest da hun ligger på ryggen og sover.

Skrevet

Vi har slitt med samme problem på snuppa (9 mnd.) Har vært hos legen 3 ganger, og har fått hostesaft 2 ganger og astma-medisin siste gangen, uten att det har hjulpet i det hele tatt. Så dro vi til en naturterapaut som klemte på bena hennes, og fant ut at hun hostet fordi jeg vasket med grønnsåpe og andre vaskemiddel. Hun tålte det rett og slett ikke, hun visste om flere som reagerer på dette. Men det kan være mange grunner for at jenta di hoster altså, men jeg anbefaler naturterapaut om det ikke skulle hjelpe med hostesaft! Men om det er på natten og når hun ligger på ryggen, er det lurt og bygge opp bena foran på senga, så hun ligger med hodet hevet. Og lufte, så det ikke er altfor tørr luft. Håper det ordner seg, vet hvor hjerteskjærende det er å høre på kronisk hosting i evigheter.

Skrevet

Tusen takk for svar!Der ga du meg en ide om naturterapaut, det skal vi jammen prøve ut. Var det fotsone terapi hun tok på datteren din??

Vi har også prøvd astma medisin uten virkning. Håper det blir noen bedring snart.

Skrevet

Ja,var sånn fotsoneterapi ja. Skikkelig spesielt. Hun klemte og fortalte at alt var helt i skjønneste orden med frøkna, og at det IKKE var astma. Men som sagt at hun reagerte på vaskemiddel. Hadde aldri funnet ut det etter en legetime. Og jenta har vært så blid og fornøyd etterpå. Virkelig verdt det!! Det skader ikke å prøve en sånn time i hvert fall.. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg får mer og mer tro på andre ting enn leger, så dette skalejeg prøve.

Har hatt lillegull til fotsonetarapi før, for hun var så urolig å bare gråt og gråt de første mnd , det var ikke kollilk, men dama vi var hos fant ut at hun hadde skive utglidning i ryggen, at det var problemet, og det stemte :) etter 4 behandlinger hos kiropraktor ble hun bra :)

Skrevet

Ja,ikke sant.. Jeg har fått mere tro på alternativ behandling etter dette. Skal nemlig ha en time til meg selv nå på nyåret. Men her har det ikke vært ett eneste host på over 2 uker, noe som er veldig deilig! Satse på at lille jenta di også blir kvitt den fort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...