Gå til innhold

Noen som har telefonnr. til snåsamannen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tar ikke imot henvendelse på telefon. Enten har han ikke telefon(tvilsomt) eller så har han hemmelig nummer, ikke helt sikker.

Skrevet

Eg har hustelefonnr. hans, hadde mobiltelefonnr. men det er ikke i bruk lenger. på hustelefonen svarer han de dagene han har tid eller når han orker det...ellers er det opptatt signal når man ringer...han har selv sagt i det siste at han tar i mot telefonhenvendelser enda, men mye sjeldnere enn før selvfølgelig.

Skrevet

Husk at ikke alle har gode erfaringer med den mannen. Vi er blandt disse.

Skrevet

Hotellet i Snåsa tar i mot henvendelser og leverer de til "Snåsamannen". Ring å snakk med de du :)

Skrevet

Hva er deres erfaring anonym16:56?

Skrevet

At han gir dødsyke mennesker forhåpninger som ikke er realistiske. Vil ikke si så mye mer om det, men personen det gjaldt døde til tross for at han "lovet" vedkommende å bli helt frisk.

Skrevet

Så hvis jeg går til Snåsamannen og ber om evig liv, og han lover meg det, kan jeg forvente å leve evig? Det var jo fint da, siden jeg var sikker på at alle dør uansett!

Skrevet

"lovet" og lovet er ikke helt det samme du ;-)

Skrevet

Alle som tror på denne mannen må være godtroende idioter. Han er en snylter som alle andre med "spesielle evner"

Juks og fanteri alt sammen. Tjener pemger på folk som er i personlige kriser, sykdom o.l.

Skrevet

Han tar ikke betalt, bjeffi ;o)

Skrevet

Snylter? mannen har aldrig tatt ei krone i betaling for det han gjør.

Skrevet

Men han har vel tjent en formue på boka si eller?

Også en måte å gjøre det på....

Skrevet

Mange som tjener penger på en selvbiografi. Så lenge folk er interessert, hva er galt med det, enten man heter Mia Gundersen, eller Joralf Gjerstad. Det er ingen som blir tvunget til å kjøpe boka.

Det er 400-500 kr, og man kan også låne boka gratis på biblioteket.

Dere med dårlig erfaring, har dere tatt kontakt med biografen? Tror han har oppfordret folk til det-

Skrevet

Vil heller si at det er snylting dersom man oppfordrer andre til å gi en støtte i form av pengegaver. Og ettersom Snåsamannen ikke har bedt om fem flate øre fra noen, er det ikke snylting.

Ang. boka, er det vel strengt talt ikke han selv som kom med ideen. Og hadde han villet blitt rik, kunne han jo begynt å ta seg betalt for mange, mange herrens år siden!!!

Skrevet

hahaha,hvordan er d mulig å kalle denne tvers igjennom gode mannen snylter??! han er 84 år,å har drevet med dette lenge før du ble påtenkt....trur IKKE han har tjent så mye penger på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...