Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Finner ikke rista, har ikke tilgang til noe tre, så kan ikke bruke kvister heller.... Noen oppfinnsomme tips her eller?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Et fat opp ned i bunnen av kasserollen?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 ok Det kommer nok damp opp da liksom? Helt grønn på pinnekjøttkoking hehe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Dersom du har frityrkoker, så kan du bruke den rista som er oppi der. Snu den oppned:) Eller let litt til etter den vanlige rista. Evt å ut og kapp noen bjørkekvister som du tar av barken på. Det går fint å bruke.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Hah. Jeg har jo ett stort dørslag i metall som passer oppi gryta. Det kan jeg jo bruke Takk for at du fikk meg til å tenke litt nytt her knis Nå blir det pinnekjøtt! Juhuuu
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Hvorfor kjøpte du ikke pinner i går? Må jo ha visst at du skulle lage pinnekjøtt i dag, for det har vel ligget i vann over natten?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Pinnekjøttet har jeg hatt siden før jul Og så var det denne rista som jeg trodde jeg visste hvor var da vettu ;o) Men nå blir det uansett ordnings håper jeg. Nammenamm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå