Mamma med spire Skrevet 3. januar 2009 #26 Skrevet 3. januar 2009 Vi samsov til gutten min var ca 8,5 mndr!! Planen jeg hadde når jeg var gravid var at han skulle venne seg til å sove i egen seng fra dag en for å gjøre meg selv en tjeneste:) Det gikk ikke da! Første dagen vi kom hjem ga jeg han pupp å la han i egen seng, å da begynte hylingen, å jeg tok han over til meg!! Prøvde mange ganger etter det å legge han i egen seng, men det var så typisk at han ble syk hver gang jeg skulle prøve så da droppet jeg det bare! Når han ble 8,5mndr fant jeg ut at han måtte i egen seng uansett hvor vondt jeg fikk inni meg (ville jo absolutt ikke, men tenkte det ville bli vanskeligere å få han til å sovne selv å i egen seng når han lærer seg å stå). Trodde han skulle protestere, men han sutret noen minutter å sovnet, våknet kl 6å kom da i min seng. Samme andre natten men ingen sutring før han sovnet! 3 natten sutret han i ett minutt før han sovnet, å da sov han i 12 eller 13 timer i strekk uten mat:) Var nattavvent han da:) Sovet hele natten etter det(10mndr nå) og sovnet alene i sin egen seng uten problemer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå