Gå til innhold

PSSST. Pysekatten, er du her?? :)))

♥ DAME

Anbefalte innlegg

Skrevet

GODT NYTTÅR VENNEN :)))

Går det bra med deg??

Synes tiden går utrolig fort nå. Har begynt å handle inn alt småtteri, men nå i Januar begynner storinnkjøpene :))) Gleder meg villt til det :)))

Du er vel ferdig med alle innkjøp du? hehe

Ellers så kjenner jeg spark og bulder som bare det ;))) Av og til når jeg ligger rett ut på ryggen er det så volsomt at jeg må snu meg på siden, da blir det bedre :)))

Ellers er vi utrolig spente på hva det blir, hihi. Vi begge har trodd gutt en stund, men siden vi har et veddemål nå, så har jeg gått over til jente, hihi. Men tror kanskje han har rett ;)))

Så nå ser vi bare frem til 3d UL i Bergen, gleder oss villt :)))))))))))))

Og nå er det så godt og si at, i ÅR skal vi ha ha baby, hehe. Nå er det jo ikke til neste år lenger. Hipp Hurra for det :)))

Stor Nyttårsklem til deg Pysekatten :))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GODT NYTTÅR TIL DEG OGSÅ VENNEN MIN:-)))))))

Har du hatt en fin jul og nyttårsfeiring? Fått noe fint av "nissen"? Vi har kost oss veldig masse og hatt mye fri. Har vært så deilig.

Her går alt helt topp. Magen vokser, men venter fremdeles på spark. Regner med å kjenne det hver dag nå. Jeg kan kjenne ho av og til men ikke så tydelig som med spark. Teite morkake som må ligge foran. Jeg vil også kjenne spark og vite at alt er i orden. Men det er det jo.

Ellers har jeg nesten ingen småting til lille snuppa vår. Bare de store tingene. He he. Begynne å handle litt nå utover i det nye året. Gleder meg sånn. Fikk litt tøy til jul og en del penger til utstyr så dette blir gøy.

Jeg synes også tiden går så utrolig fort nå og den siste halvdelen av svangerskapet kommer nok til å gå mye fortere enn den første. Kan nesten ikke vente til slutten av mai, men har jo ikke noe valg. He he.

Jeg gleder meg også til du skal på neste UL. Har du bestilt time? Jeg skal på ny vanlig UL 29 januar. Gleder meg til å se jenta vår igjen, men så tror jeg vi får vente til fødsel etter det. Jeg er så spent på hva du får, men har lenge hatt en følelse av at du får gutt. He he.

Det er veldig rart at vi skal ha baby i år. Var nesten det første jeg sa til mannen i går. He he. Har dere funnet noen navn til babyen deres? Det har vi. Visste med en gang hva ho skulle hete da vi fikk rede på kjønn på UL. Selv om jeg trodde det ble gutt.

Tenk at vi to har vært så heldig å kommet så langt nå. Kan nesten ikke tro det noen ganger.

Stor god nyttårsklem til deg også vennen:-)))))))))

Skrevet

Heisann Pysekatten :)))

Vi har hatt ei stille og fredelig jul hjemme hos svigers ja :))

Vi tenkte jo ikke på at vi kunne ha ønsket oss noe til babyen, så vi fikk bare til oss selv ;) Men det er jo egentlig det samme, jeg elsker å shoppe til babyen, hihi :)))

Jeg vet jo ikke 100% om det er spark jeg kjenner, men noe er det som romsterer der inne :))) Av og til når jeg og mannen er ute og går, blir plutselig magen veldig tung på en måte, og jeg klarer ikke å gå så fort da. Må jo være babyen vel? ;))

Jeg har prøvd å ringe for å bestille time til UL, men de åpner ikke før mandag, så da er det bare å vente...

Navn til babyen har vi kanskje funnet... Det står mellom 2 jentenavn og 2 guttenavn, men det kan jo hende det blir et helt annet navn når vi får se babyen, hehe :)))

Ja, vi har en spennende tid fremfor oss :))) Jeg gleder meg vanvittig til å stå opp kl 0600 hver morgen med en smilende og skjønn liten baby :))) Nå ligger jeg jo og drar meg til 9-10 om morgenen, og er avhengig av den stygge lyden på vekkerklokka for å våkne da også.

Så nå ser jeg frem til å våkne til litt pludring og kanskje litt gråting :)))

Ser frem til å følge deg frem til fødselen Pysekatten, håper du titter innom her etter fødselen også ;))

Riktig god natt til deg, kanskje god dag når du leser dette, hihi

Stoooor klem til deg, så snakkes vi snart igjen :))))))))

Skrevet

Hei igjen Pysekatten :)))))

Fikk time fredag 20 feb :))))))))

Bestilte full pakke. Da sjekker dem alt med babyen, gleder meg villt nå, hihi. Hvis de ser kjønnet denne gangen, blir det shopping i Bergen etterpå :))))

I går kjente jeg to kraftige spark på utsiden av magen, jeg smilte fra øre til øre resten av dagen :)))))))) Tenker at så mye melk som jeg drikker, så må jo barnet bli skikkelig sterk, hehe ;))))

Har du kjent noe nå eller??

Snart skal du på ny UL også, gleder meg til å høre om hvor stor jenta di er blitt o.l....

Stooor klem til deg så lenge Pysekatten :))))))

Skrevet

Hei igjen vennen min:-)))

Så spennende. Du skal se tiden flyr av gårde fram til 20 feb. Synes den går så fort nå at det er nesten litt skummelt. Jeg kjenner jeg er spent og gleder meg på deres vegne. Gleder meg til vår neste også. Blir så godt å se ho igjen.

Det er jo så vittig for etter jeg skrev til deg at jeg ikke kjente noe særlig så har ho virkelig vært aktiv der nede. Litt rolig igjen i dag, men har kjent klare spark og at ho virkelig har styrt rundt der nede. Det er en veldig merkelig, rar og deilig følelse. Var så veldig i går at jeg ble litt kvalm. He he.

Jeg drikker også veldig mye melk. Blir gal hvis jeg ikke har det i hus så du skal se vi får veldig sunne og sterke barn:-)))

Gleder meg til å høre alt om UL, men vi snakkes jo før den tid. Jeg er helt nødt å se innom her etter deg etter fødsel. Må jo høre hvordan alt har gått med dere. Det er jo så spennende alt som skal skje. Men kan jo bare sende hverandre PM eller noe sånn også.

Jeg har fått så stor mage i jula. Håper det er tulla som vokser og ikke alle godsakene jeg har spist. He he.

Har du fått kikket eller handlet noe på salget???

Stoooor god klem til deg også så lenge:-))))))))))))

Skrevet

Hei vennen :))))

Tror ikke det store salget begynner før på torsdag. Da skal jeg og mannen ta en tur og kjøpe store ting, hvis det er noe vi liker da ;)))

Har ikke kjøpt en stor ting enda, men mannen min har den typiske gamle spisestolen, lekegrind og vugge. Dette skal vi pusse opp og lakke/male når det går an å være ute ;)))

Men ellers har jeg kjøpt bra med basisklær, dyner/dynetrekk, laken, pledd, handduker, gulpekluter, vaskekluter, smekker, myke kosedyr +++ :))))

Så nå gleder jeg meg til å kjøpe enda mer, på salg ;)))

Har du fått handlet noe småtteri enda da Pysekatten?? :)))

Skrevet

Hei igjen vennen:-))))

Da har dere jo litt ting allerede da. Du har jo fått handlet inn mye mer enn meg. He he. Er rundt og kikker litt, men siden vi holder på å pusse opp flere rom på loftet er det litt kaos for tiden. Har dyttet alle ting og tang inn på barnerommet, men nå er det ikke så lenge igjen til vi er ferdige. Har kikket en del rundt og vet en del ting jeg skal kjøpe. Gleder meg sånn til ho kommer ut og skal prøve alt sammen. He he.

Synes fremdeles det er så rart at det endelig er vår tur til å bli foreldre. Driver jo og forbereder oss på alle måter, men tror jeg må få ho i hendene før jeg virkelig kan skjønne dette her. Men nå er det jo bare 134 dager igjen ca så er vi i mål. Helt vilt synes jeg. He he:-))))

Er så spent på hva vi går i møte og gleder meg til å høre alt om din opplevelse og fødsel. Er så spent på hva du får. He he;-)))

Skal ha min første time hos jordmor til torsdag og det gleder jeg meg til. Har hørt ho er så koselig å gå til. Er jo litt treg her. Har hatt en svangerskapskontroll i uke 11 og UL i uke 18. Men føler meg jo i fin form og at alt er bra så da stresser jeg ikke så mye med det. Blir fler etterhvert nå for det er jo nå ho begynner å vokse og bli ferdig utviklet.

Dere må kose dere med shopping på salg. Håper dere finner alt dere vil ha. Vi skal en tur til Danmark igjen etterhvert og handle enda litt mer der. Har sett noe jeg liker så veldig godt. Har som mål å være mest mulig ferdig innen mars begynnelsen av april. Har to venninner som har fått en del uker før tida så tar ingen sjanser. Vil være godt forberedt når tulla vår kommer til verden:-))))

Gleder meg til å kjøpe masse småting og alt som trengs. Vi snakkes om ikke så lenge vennen:-)))))

God varm vinterklem fra sørlandet:-)))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...