lizaloo Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hei. Tror vi må ha en baby som sover lett. Men hun må da ha behov for litt dybde søvn også? Hun sovner aldri mer en max 3 timer sammnhengende på natten, som oftes bare to. Da er det gjerne smokk eller mating. Skulle ønske hun snart ville dra til og sove 5-6 timer. Hun får grøt x 2 på dagen og spiser godt, hun får mme ellers. Så egentlig trenger hun ikke noe særlig mat på nattn heller. Noen som har det slik/har hatt det slik. Er det håp om bedre søvn etter hvert? Vil det hjelp med eget rom?
brooklyn Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 vi har hatt det sånn med begge våre. Lillebror er nå 7 mnd og han har aldri sovet lengre enn tre-treogenhalv time i strekk. Noensinne. Med storebror fikk vi ikke sammenhengende søvn før han var 8 mnd og vi fjernet nattmåltidene oga at vi skulle reise bort og min mor ikke kunne amme han:) Jeg tror noen barn bare sover lettere enn andre. Jeg har to av dem.
Lizz27 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Lillemann er snart 8 uker og var akkuratt lik din helt til jeg la ham inn på eget rom på lille julaften. Han bråker så fælt i søvne skjønner du. Så ingen fikk sove. Samme dagen som han i 6 timer før han våknet å ville ha mat (får mme han også) Han sover bare bedre og bedre. I natt sov han i 8,5t. Tror babyer merker at mor er i nærheten og våkner mye lettere av den grunn. Prøv eget rom og se hvordan det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå