Gå til innhold

Når kan vi forvente litt mer sammenhengende søvn? snart 5 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Tror vi må ha en baby som sover lett. Men hun må da ha behov for litt dybde søvn også? Hun sovner aldri mer en max 3 timer sammnhengende på natten, som oftes bare to. Da er det gjerne smokk eller mating. Skulle ønske hun snart ville dra til og sove 5-6 timer. Hun får grøt x 2 på dagen og spiser godt, hun får mme ellers. Så egentlig trenger hun ikke noe særlig mat på nattn heller.

Noen som har det slik/har hatt det slik. Er det håp om bedre søvn etter hvert? Vil det hjelp med eget rom?

Skrevet

vi har hatt det sånn med begge våre. Lillebror er nå 7 mnd og han har aldri sovet lengre enn tre-treogenhalv time i strekk. Noensinne.

Med storebror fikk vi ikke sammenhengende søvn før han var 8 mnd og vi fjernet nattmåltidene oga at vi skulle reise bort og min mor ikke kunne amme han:)

Jeg tror noen barn bare sover lettere enn andre. Jeg har to av dem.

Skrevet

Lillemann er snart 8 uker og var akkuratt lik din helt til jeg la ham inn på eget rom på lille julaften. Han bråker så fælt i søvne skjønner du. Så ingen fikk sove. Samme dagen som han i 6 timer før han våknet å ville ha mat (får mme han også) Han sover bare bedre og bedre. I natt sov han i 8,5t. Tror babyer merker at mor er i nærheten og våkner mye lettere av den grunn. Prøv eget rom og se hvordan det funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...