Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Dette blir litt rotete innlegg for vi har prøvd mye forskjellig og fram og tilbake. Lilletuppa er snart 8 mnd og ble hard i magen 1/2 mnd etter at hun begynte med grøt og da var hun nesten 6 mnd. Hun fikk 2 teskjeer maltekstrakt pr dag, prøvde så med mere, men ingen forandring. Nå får hun 1 skje pr dag. Har prøvd sviskemos og eple. Jeg ammer fortsatt. Dette er hva hun får på en dag *pupp kl.07.00 *hvetegrøt med 1 teskje maltekstrakt og litt vann kl.09.00 *pupp og eplemos /yoghurt og litt vann kl.12.00 *pupp og middag kl.15.00 (glass eller hjemmelaget) og litt vann *pupp og eplemos kl.17.30 * pupp og havregrøt og litt vann kl.19.30. Det er ikke bra at det blir for mye eller, for da kan det slå feil vei når man bruker maltekstrakt og likedan med svisker. Har prøvd dette en god stund nå, men ingen forandring. Hun kan bruke hele dagen med at det kommer kaninkuler en og annen gangen i løpet av dagen. Nå har hun gått med sløvet blikk og trett hele dagen siden 4 juledag. Det kan jo være en sammen heng dette, men har ikke peiling på hvajeg skal gjøre med denne magen hennes. Noen råd???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg sleit med det samme og hun ga også youghurt. Viste seg at sønnen hennes ikke tålte det, og alt ble mye bedre så fort hun kuttet ut den.

Ellers har jeg ingen fornuftige råd desverre, lille min er fortsatt så liten at vi ikke har prøvd ut så mye mat :-(

Skrevet

Men blir de ikke hardere i magen av eple da??? Jeg tror jeg villa ha kutta ut det. bruke du ren sviskepure eller bruke du den med eple oppi? den med eple oppi er det vel mest eple i og lite hjelp

Jeg fikk beskjed av HS om å bruke en spiseskje malt..og ikke en teskje oppi grøten jeg..til hvert måltid..og d hjelper her....

Banan er heller ikke bra..snuppa får kjempehard mage av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...