Gå til innhold

***SLIMÅLENE*** START-tråd!

Anbefalte innlegg

hej og hopp.

dytter oss litt oppover jeg. snart en uke siden jeg startet på'an igjen med ketolyse. deilig. er i ketose, har litt hodepine men er ikke så slapp som jeg bruker å være den første uka. neste uke skal jeg begynne på'an igjen med trening. tar det alltid pent den første uka.

dere da?

Fortsetter under...

Her har alt gått strålende! Men det er jo kun første uka da ;-)

Har fått trent mandag og tirsdag, skal trene på fredag igjen og spille kamp på lørdag.

Har spist sunt hver dag, og ikke vært fristet til å spise av mine hjemmelagde cookies som fortsatt ligger i kakeboksen ;-)

Får håpe jeg klare å holde det lengre enn en mnd denne gangen :-P

Hei igjen:) huff dagene flyr avgårde og jeg glemte å legge inn mine resultater på mandagen.men jeg fører logg uansett så her er de:

Vekt -0,8 kg

Midjemål -4cm

Mål hele kroppen tilsammen(måler arm,hals,rumpe,lår og bryst, her er ikke midjemål inkludert) -2 cm

Går sakte for meg altså.dette er etter 1 uke på ketolyse.eller rettere sagt var det vel 3 dager,jeg startet vel ikke for fullt før 2 nyttårsdag når jeg tenker meg om.hehe.så det er kanskje ikke så ille resultater likevel?Jeg følger nøye med å har vært i ketolyse hver dag.men jeg trener ikke da.skal nå melde meg inn på 3t ettersom det nå er gratis innmelding i januar:)så håper det vil få mer fart på ting.

Spent på veiingen på mandagen da, spist minimalt med grønnsaker denne uka, mest fett og proteiner.ligger nok under 15 karb pr dag nå ja,mer rundt 6-10..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...