Gå til innhold

***SLIMÅLENE*** START-tråd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 161 høy og er nå 67 kg etter å ha gått opp 3 kg i desember=(

Første mål er å gå ned de 3 kg innen midten av februar HVERTFALL, og deretter gå ned 5 kg til sommeren.

Kiloene er ikke egentlig det viktigste, men jeg vil ned i str 36 igjen! Er nå 38, og det begynner å bli trangt etter all julematen og snopet!

Skal være en ekte slimål til sommeren!

Annonse

hei

jeg veide ca 72 kg før jeg tok juleferie i november. høhø. litt tidlig kanskje ja, og noen kilo har kommet tilbake. veit ikke helt hva jeg veier og skal heller ikke veie meg på noen uker. kanskje 1 mnd. gidder ikke la vekta styre hvordan jeg føler meg. skal heller la buksene mine styre hvordan jeg føler meg. ;p

er 170 cm høy og vil vel ned til rundt 68 kg en plass. hvem vet.

målet er en sunn og trent kropp og veien er ketolyse/lavkarbo og trening.

lykke til alle sammen.

Jeg vil ned 25 kg, start vekt 78 kg, ja har masse å gå på, men begynner å bli lei av å være slik som jeg er. Del mål til sommeren er minus 12 kg. Lurer litt på hvordan jeg skal greie dette, tror ikke ketolyse er noe for meg, spekulere litt på herbalife da , å har fått med meg en vennine som skal dra meg med på trening..... å så skal jeg rydde i alle skuffer å skap, da blir sikkert både mann og barn glade men men nå skal mamma finne tilbake til sin egen kropp.

Annonse

Jeg blir med jeg også! Har endel mer enn dere andre å gå ned, men sånn er det bare. Jeg er 1,70 cm høy.

Start: 3/1-09 -115 kg

Mål i første omgang: 90 kg

Igjen: 25 kg

Dette vil ta meg lang tid, men jeg vil klare det for min egen del. Har vært og bada med ene gutten min idag, og likte ikke det jeg så i speilet.

Startet 2januar for fullt med ketolyse.gikk opp et kg i jula.nå blir det andre boller:)

La på meg 28kg i det siste svangerskapet, 30 i det første.

Jeg er 161 cm

Startvekt 2 januar: 70,9 kg

Målet mitt er min 60 kg, men håper å kanskje få til å komme ned til 55 kg.

Veiedagene mine er mandager.Skal brife opp resultater for hver mandag å håpe på det beste;)

Hei,

Jeg vil også være med :)

Har et ønske om å gå ned 20 kg for å nå trivselsvekt, drømmen om bukplastikk er motivasjonen min og er 100% bestemt på at det er nå eller aldri.

Har ikke lyst til å oppgi startvekt, men kan jeg ikke heller bare skrive ned hvor mange kg forsvinner :)

Er det noen krav om hvilken metode man bruker for å få kg av, eller kan jeg delta selvom jeg bruker nå reductil og cambridge kuren ?

Begynte i går med både reductil og cambridge kuren, tenker at jeg bruker cambridge i 1-3 uker. Alt etter hvor lenge jeg orker den smaken.

Erstatter 1-2 måltider med pulveret og skriver ned alt jeg spiser og drikker i vektklubben på VG for å følge med kaloriinntaket.

Har ingen falske forhåpninger om at jeg kan bruke reductil og cambridge og slippe gjøre store livstilsendringer for å sørge for at resultatene varer. Så nå må jeg vel innføre lørdagsgodt for mor og ikke bare for barna hehe..

Og så er Wii fit klar til bruk også.. hehe..

Store planer, får se om motivasjonen er like høy om 1 uke til...

Nå er jeg minus 1,6 kg... på kun 2 dager.

Har vært superflink i helgen, spist 1 lett måltid og 2 cambridge. Masse vann. Gått på turer. Overraskende raskt ja.

Men jubler ikke før vekten holder seg av, har jo hørt alle skrekk historiene om folk som legger på seg alt og mer til etter slanke slutt.

Håper at bruken av reductil holder oppe forbrenningen litt, og med litt endring på matvaner så satser jeg på litt varighet kansje..

Krysser fingrene.

Ble vi enige om veiedag eller ?

Hei :-)

Jeg henger meg på her!

Jeg skal ned 15 kg! Og det helst til sommeren :-P

Startvekt: 83,4kg (opp 2kg i jula :-(

Målet er: 68 kg

Alt snop i huset er kastet! Her er det fullt av frukt og grønnsaker!

Har allerede startet med trening, var på lørdag og skal dra en tur i kveld og. Trener innebandy fast på tirsdag og fredag, kamp ca annenhver helg fram til påske. Så treningsmålet er 2x på lokale treningssenteret og 2x innebandy i uka. Når sesongen er ferdig økes treningsmengden på senteret.

Skal spise mindre posjoner, mer sunt og ikke minst regelmessig!

Er det noen av dere slimåler som trener på Valhall? Trenger en treningspartner som holder meg litt i ørene ;-P

Jeg har normalt veiedag fredag, men nå har jeg ikke tenkt til å veie meg på en stund da. Samme for meg hvilken dag dere veier dere og skriver inn resultatet, men min dag forblir fredag ved en senere anledning.

:D

Så det så! hehe.

4 dag på ketolyse nå (denne runden) og jeg er i toppform. Litt karbo-hodepine har jeg hatt. Har ingen stix så får ikke testet enda. Satser på at jeg er så inne i dette nå at jeg ikke gjør noen feil. Vi får sjå. Glad og fornøyd er jeg uansett. Det er deilig å være tilbake i lavkarboverden.

UKE 1: 67,8 kg

90 cm magemål

Er 162 cm høy, og har gått opp nesten 4 kg i desember!!

Målet er å komme inn i str 36 igjen, tipper da jeg må ned ca 8-9 kg.

Nå er det kun snop lørdag, moderat matinntak og helst sunn mat. Skal gå mer tur, og har dratt frem rockeringen som stod og støvet ned i skapet. 30 minutter er unnagjort i dag, og det skal jeg se om jeg ikke kan fortsette med hver dag!

Tok av 10 kg før sommeren i fjor, og nå SKAL jeg ned resten!! (litt drøyt å ta pause i over 6 mnd, men hehe;P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...