Gå til innhold

Hvordan gikk det med småtrolla deres igår/natt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt nytt år alle sammen:)

Hvordan gikk det med deres små i går/natt? Her sov lille seg gjennom alt av raketter, prat, musikk og latter... Må si jeg var spent på hvordan det skulle gå.

Jeg la meg rett etter rakettene. Det kom etpar kamerater av sambo innom etter midnatt og de ble sittende til morgenkvisten. Men lille sov gjennom det og heldigvis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sov han igjennom alt sammen også:) utrolig deilig;D

Skrevet

Her sov hun igjennom alt !:)

Skrevet

Snuppelure sov seg også gjennom bråket, og ble ikke redd selv om vi bar henne med oss ut i bilen mens naboene skjøt opp raketter med barna sine tidlig på kvelden. Jeg var mest spent på å legge henne i reiseseng hjemme hos venner, for så å ta henne med hjem igjen midt i nattesøvnen - men det gikk også fint! Godt nyttår du og!

Skrevet

Her våknet lille snuppa ti på tolv, så hun fikk med seg alle rakettene gitt. Hun strålte som ei sol da hun så alle lysene :) Sovnet rett etterpå da og sov resten av natta.

Skrevet

Lillegutt her i huset sov seg også gjennom det hele:)

Var også nervøs for hvordan det skulle gå å dra han med hjem midt på natta...Ut av vogna hvor han sov og oppi bilsetet..Men det gikk kjempefint:)

Hadde en flott og avslappende kveld:)

Skrevet

Skal si dere var heldig...Snuppa var snill og grei hele kvelden,litt urolig, men ikke så værst helt frem klokken va 11..da begynte det slik som hun bruker å være..kjempeurolig og vanskelig å roe ned. Så jeg satt nede i kjelleren i gangen med svigers og trilla og trilla på henne. Fikk med meg lydene av fyrverkeriet da. Hun ble bare enda mer urolig når vi skulle gå og hylskreik som bare det.

Hjalp ikke på at hele sviger familien (det nette antall av 11 stk) stod og kom med "lure" råd....

Så natten gikk med på byssing,gåing,trilling osv...men men...snuppa ligger å sover enda,så man kan godt si at døgnet er helt snudd på hodet...hun er 8 uker.

Det positive er at jeg har fått ryddet huset,noe jeg vanligvis ikke rekker..:-)

Skrevet

mi ble med ute kl 12...med hørselsværn..søta..

Skrevet

Han var litt urolig, men ca tolv våknet han og gråt for han visste ikke hva bråket var for noe så jeg tok han opp og da ble han helt i hundre. Han synes det var stas med raketter. brukte litt tid for å få han til å sove igjen etterpå.

Skrevet

La henne kl 21, og hun sov til 10 morgenen etter, uten en lyd;) Stolt av jenta mi:)

Skrevet

Var litt spent jeg også, men her er lillegull så avslappet og rolig at jeg hadde forhåpninger om at det ikke skulle bli noe stress. Da rakettene hadde holdt på 5-10 min, og vi har god lyd på begge sider, da vi bor høyt, så lå hun og småpludret, snakket med seg selv. Tok henne opp, på med lue og pledd, så 10 ut på balkongen så vi hadde et lite familieøyeblikk og så litt pupp og rett i søvn igjen, helt eksemplarisk med andre ord, hehe, kan ikke klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...