lille2 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg fødte for 4 dager siden og har nå kommet hjem. Gleder meg veldig til å kunne dra ut på trilletur, men lurer på når det er trygt å ta henne med ut for første gang. Har hørt at man ikke skal gå ut dersom det er over 10 minusgrader, så det er greit. Men kan jeg ta henne med ut allerede nå, eller bør jeg vente litt før hun tas ut på tur?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg ville ikke ha gått ut med en helt nyfødt en hvs det var mer enn en 6-7 grader ihvertfall pga lungene ! Men ellers så er det ingenting som stopper deg ivhertfall! Godt med frisk luft!
Litjmora Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Her var vi ute og gikk fra første uke kan ikke tro at man må vente, med mindre det ikke er under -10 da.
FrøkenJ Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Var ute på tur med snuppa når hun var 6 dager. Ikke i minusgrader men surt og kaldt var det. Vil tro at man kan gå tur ganske tidlig, som sagt det er jo dette med lungene og kulde.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Med babyer skal man ikke være ute etter 10 minus. Og nyfødte enda viktigere å ikke ha det for kaldt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå